Kan man omdøbe en font?
Fra : cogco

Dato : 11-05-05 20:24

Kan det lade sig gøre at ændre navnet på en font, sådan at det nye navn
virkelig også er det den hedder.
Jeg sidder ved en Mac, men går udfra at det egnetlig er samme princip på en
PC.
Står jeg i Finder/Stifinder og omdøber filnavnet, ændrer det sig rigtigt
nok. Men går jeg så over i f.eks. Word og vil vælge fonten, så har den
stadig det gamle navn.

Er der en måde hvorpå jeg kan gå "dybere" ind i filen og redigere navnet?

mvh
Claus

Fra : Steen Larsen

Dato : 11-05-05 20:36

In article <42825bca$0$343$4d4eb98e@read-nat.news.dk.uu.net>,
"cogco" <cogco@aub.dk> wrote:

> [...]
> stadig det gamle navn.
>
> Er der en måde hvorpå jeg kan gå "dybere" ind i filen og redigere navnet?

Fontographer

Fra : Lasse Hillerøe Peter~

Dato : 11-05-05 21:48

In article <steen.remove-7390F0.21353011052005@news.tele.dk>,
Steen Larsen <steen.remove@this.lykking.dk> wrote:
> Fontographer

Bliver det så en døbefont?

--
Lasse Hillerøe Petersen | "One thing, I have learned through these years,
------------------------+ Is that no man, should be stricken with fear.

Fra : Storm

Dato : 11-05-05 22:10

Lasse Hillerøe Petersen <lhp+news@toft-hp.dk> wrote:

> Bliver det så en døbefont?

LOL

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 12-05-05 08:26

Lasse Hillerøe Petersen <lhp+news@toft-hp.dk> wrote:

> Bliver det så en døbefont?
HAHA!!!
Den får du sq dagens pris for - udmærket! Kunne ikke ha' sagt det bedre
selv. *G*

Fra : Erik Richard

Dato : 13-05-05 01:13

Hej Lasse