Musikbutikken nede ?
Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 10-05-05 20:16

Jeg har her den seneste halve time fået fejl når jeg har villet
købe noget musik, er butikken nede ?

Fra : Michael Banzon

Dato : 10-05-05 20:23

Povl H. Pedersen wrote:
> Jeg har her den seneste halve time fået fejl når jeg har villet
> købe noget musik, er butikken nede ?

Hvilken butik er det vi snakker om her?

iTunes Music Store virker fint her...

--
Michael Banzon
http://michael.banzon.dk/

Fra : Mikkel U.

Dato : 10-05-05 20:41

Povl H. Pedersen wrote:
> Jeg har her den seneste halve time fået fejl når jeg har villet
> købe noget musik, er butikken nede ?

Jeg prøver at oprette mig som bruger, men følgende fejl opstår :

"Vi kan ikke gennemføre din forespørgsel på Music Store"
Der opstod en ukendt fejl (502)
Der opstod en fejl i Music Store

Jeg prøver senere..

/m

--
"The only source of knowledge is experience"

Albert Einstein

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 10-05-05 21:41

In article <D78ge.4369$Fe7.52853@news000.worldonline.dk>, Mikkel U. wrote:

> Jeg prøver at oprette mig som bruger, men følgende fejl opstår :
>
> "Vi kan ikke gennemføre din forespørgsel på Music Store"
> [...]

Havde samme fejl. Nu har jeg en masse fejl med at jeg ikke må
købe musikken, musikken findes ikke længere i butikken, musikken
er ved at blive redigeret etc.

Denne EP til 2,97kr kan jeg ikke købe :(
http://kortlink.dk/apple/shd

Den er under redigering.

Dette bruce Springsteen album til 80 kr som jeg kommer til
fra fosiden og ind til Bruce siden er blevet ændret siden jeg
kom ind i butikken, og er ikke tilgængeligt:
http://kortlink.dk/apple/she

Fra : Søren Houen

Dato : 11-05-05 06:38

"Mikkel U." <mikkelu@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> Jeg prøver at oprette mig som bruger, men følgende fejl opstår :
>
> "Vi kan ikke gennemføre din forespørgsel på Music Store"

Jeg oplevede samme fejl indtil jeg opdaterede til seneste version af iTunes.
Da holdt det op, og iTMS virker nu upåklageligt.

/ Søren

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 11-05-05 16:20

In article <42819a56$0$144$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Søren Houen wrote:
> "Mikkel U." <mikkelu@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg oplevede samme fejl indtil jeg opdaterede til seneste version af iTunes.
> Da holdt det op, og iTMS virker nu upåklageligt.

Kan du købe Lisa Stanfields EP til 2,97 kr ? Eller den Kool&Gang opsamlingsCD
til 17 kr du også kommer til hvis du søger på Stansfield ?

Fra : Martin Bech

Dato : 11-05-05 21:28

Hmmm, hvor er logikken? Jeg vil gerne købe et nummer med Right Said
Fred, men dem kan man ikke finde i Music Store (DK). De kunne så godt
findes i den engelske, men der må man jo ikke købe

Og englænderne må gerne købe fx Kim Larsen. Hvor skal man klage?

--
Med venlig hilsen / Greetings

Martin Bech
mail: Fjern / remove XYZ

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 12-05-05 08:26

Martin Bech <bechX@iY.amZ> wrote:

> Og englænderne må gerne købe fx Kim Larsen. Hvor skal man klage?
Det må være en sag for Haag...

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 12-05-05 10:02

> [...]

> findes i den engelske, men der må man jo ikke købe
>
> Og englænderne må gerne købe fx Kim Larsen. Hvor skal man klage?

Du kan klage til Phonofile.dk, der er forlovet med Micro$oft, og stædigt
holder fast ved WMA og DRM, og derfor ikke vil indgå aftale med
Apple/iTMS.
Eller du kan klage direkte til kunstnerne, og bede dem om at finde et
pladeselskab der ikke har overført de digitale rettigheder til
Phonofile.

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Martin Bech

Dato : 12-05-05 13:34

In article <1gwg3qx.lzplqf1auu70nN%kajc@ofir.dk>,
kajc@ofir.dk (Kaj Christiansen) wrote:

> Du kan klage til Phonofile.dk, der er forlovet med Micro$oft, og stædigt
> holder fast ved WMA og DRM, og derfor ikke vil indgå aftale med
> Apple/iTMS.

Men fx Right Said Fred er ikke danske, og de må have en aftale med
Apple/iTMS siden englænderne kan købe deres musik via iTunes. Er det
Phonofile der forhindrer salget af udenlandske kunstnere til danske
kunder?