Vil ikke åbne wma-filer
Fra : Erling Hansen

Dato : 05-05-05 09:04

Hej.
En ven har sendt mig nogle musik-filer, og jeg har ikke tidligere haft
bøvl med hans filer, selv om han har windows.
Men nu vil min Quick-time pludselig ikke vide af hans wma-filer. Er der
noget jeg kan gøre? Bortset fra at maile dem til min windows-maskine og
så lytte til dem dér?
Mvh
Erling

Fra : JHP

Dato : 05-05-05 09:38

Erling Hansen wrote:
> [...]
> Men nu vil min Quick-time pludselig ikke vide af hans wma-filer. Er der
> noget jeg kan gøre? Bortset fra at maile dem til min windows-maskine og
Du kan hente Windows Media Player til Mac den kan sikkert afspille
filerne (det er den normale afspiller til wma filer)

mvh Joakim

Fra : Erling Hansen

Dato : 05-05-05 10:18

JHP <jhp@JxHxPxWxExB.xDK> wrote:

> Du kan hente Windows Media Player til Mac den kan sikkert afspille
> filerne (det er den normale afspiller til wma filer)
>
> mvh Joakim

Tak for rådet - jeg prøver.
Mvh
Erling

Fra : Erling Hansen

Dato : 05-05-05 11:17

JHP <jhp@JxHxPxWxExB.xDK> wrote:

Mac den kan sikkert afspille
> filerne (det er den normale afspiller til wma filer)
>
> mvh Joakim

Nu har jeg prøvet - og det VIRKER. Tak for rådet
Mvh
Erling