Adressebog søger ikke i 10.4
Fra : Henrik Münster

Dato : 02-05-05 22:31

Efter jeg har opgraderet til Mac OS X 10.4, virker søgefunktionen ikke i
adressebog. Normalt kan man bare skrive i søgefeltet, og den begynder
straks at finde adressekort, der passer. Nu sker der intet overhovedet,
når jeg skriver i søgefeltet. Til gengæld kan jeg bruge den lille
adressebogs-widget, der følger med Dashboard.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 02-05-05 22:57

> [...]
> når jeg skriver i søgefeltet. Til gengæld kan jeg bruge den lille
> adressebogs-widget, der følger med Dashboard.

Ja, det virker fint her, så det er altså ikke en generel 10.4 fejl.

Lavede du en opgradering eller en ren installation?

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Henrik Münster

Dato : 03-05-05 20:02

In article <e9kik2-ef5.ln1@osxserver.rfn.dk>,
René Frej Nielsen<spam@rfn.dk> wrote:

> Ja, det virker fint her, så det er altså ikke en generel 10.4 fejl.
>
> Lavede du en opgradering eller en ren installation?

Midt imellem: Archive and install. Kan der være noget, der ikke er
blevet ført med over i det nye system? Jeg må læse lidt på det, når jeg
får tid.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Michael Holm

Dato : 04-05-05 19:28

> Midt imellem: Archive and install. Kan der være noget, der ikke er
> blevet ført med over i det nye system? Jeg må læse lidt på det, når jeg
> får tid.

virker også fint her, både på en ren install og på en alm. opgradering
(ikke archive and install)
--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk