Hvor længe skal man vente på en bestilt Ma~
Fra : Henrik Witting

Dato : 27-04-05 10:10

Jeg bestilte og betalte d. 11/2-05 en Mac Mini hos OfficeLine hér i
Århus. Jeg har ikke set skyggen af maskine endnu, og hver gang jeg
skriver/ringer til dem, kan de ikke en gang give mig en ubekræftet dato
for leveringen. Derudover er viljen til at hjælpe ikke ligefrem i top.
De har flere gange lovet at vende tilbage dagen efter en henvendelse med
svar, men hver gang hører jeg ikke noget som helst fra dem... Er jeg den
eneste som har oplevet at vente på nu 11. uge?!?!

Maskinen er en 1,4Ghz,512MB Ram,Superdrive, Bluetooth & Airport Extreme
model, så det er ikke lige normal hyldevare, men 11 uger!!!

Jeg synes det er fuldstændig grotesk, og har efterhånden følelsen af, at
de bare sylter mig ...

Er der andre, som har været igennem samme omgang?

/Henrik, som MÅSKE en gang kommer til at eje sin første Mac...

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-05 12:02

Henrik Witting wrote:
> [...]
>
> Er der andre, som har været igennem samme omgang?
>
> /Henrik, som MÅSKE en gang kommer til at eje sin første Mac...

Jeg ville kræve mine penge tilbage omgående og bestille somewhere else!

en idé kunne være at bestille per efterkrav når det drejer sig om
skaffevarer/ikke lager varer...

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 27-04-05 13:52

Claus Albæk (Kbh.) wrote:

> Jeg ville kræve mine penge tilbage omgående og bestille somewhere else!
>
> en idé kunne være at bestille per efterkrav når det drejer sig om
> skaffevarer/ikke lager varer...

Anullere din ordre og bestil hos apple istedet.

Tommy

Fra : Lestat

Dato : 27-04-05 14:24

> Anullere din ordre og bestil hos apple istedet.

Eller ring til Musikhuset Aage Jensen (www.aage.dk) og hør, de var vist på
lager sidst jeg var derinde..

/Morten

Fra : Henrik Witting

Dato : 27-04-05 20:59

In article <426f710a$0$79453$14726298@news.sunsite.dk>, claude@eugina.dk
says...

> Jeg ville kræve mine penge tilbage omgående og bestille somewhere else!
>
> en idé kunne være at bestille per efterkrav når det drejer sig om
> skaffevarer/ikke lager varer...

Hej Claus,

Problemet er blot, at uanset om man bestiller hos Fona, OfficeLine eller
andre eksterne forhandlere, så får de jo alle fra Apple. Jeg er blot
bange for, hvis jeg annulererer handelen nu, så kommer jeg bag i køen
igen. Jeg har naturligvis bestilt den konfiguration, som jeg gerne vil
have, og har ikke ønske om en "mindre" model, som OfficeLine forreste
allerede har forsøg at spise mig af med én gang...

Ifølge OfficeLine, så skulle Apple samt alle eksterne forhandlere komme
på samme produktionsliste, og så er det bare at vente i køen indtil det
bliver din tur.

På 11. uge er det efterhånden ved at være ret irriterende!!!

/Henrik, som bare har så meget brug for at få luft for sine
frustrationer!

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 27-04-05 21:09

In article <MPG.1cda0d60fd3d348598968f@news.stofanet.dk>, Henrik Witting wrote:
> [...]
>
> På 11. uge er det efterhånden ved at være ret irriterende!!!
>
> /Henrik, som bare har så meget brug for at få luft for sine

Bestil på Apple Store, så får du en leveringsdato. Annuler så den af
de to ordrer med senest levering.

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 27-04-05 14:25

Henrik Witting <H.Witting@Gmail.fjern.com> wrote:

> [...]
>
> Er der andre, som har været igennem samme omgang?
>
> /Henrik, som MÅSKE en gang kommer til at eje sin første Mac...

Jeg synes at jeg har hørt den historie før...
Det lader til, at Apple er gået i krig mod de selvstændige forhandlere,
på den måde, at de først får leveret nyhederne laaaaaang tid efter at de
er kommet frem i Applestore.
Så kan man jo vælge den hurtigere løsning med at afbestille hos
Officeline og i stedet bestille hos Applestore, men mine erfaringer med
Appestore taler imod den løsning.

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Michael Holm

Dato : 27-04-05 17:28

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> [...]
> Så kan man jo vælge den hurtigere løsning med at afbestille hos
> Officeline og i stedet bestille hos Applestore, men mine erfaringer med

Tror ikke det har noget med det at gøre, jeg har også en lign. i
bestilling hos officeline, problemet er at det er med alt ekstra i hvad
man kan få :) de normal kan man sagtens få nu de fleste steder.
men det er surt alligevel...

--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Kim Pilegaard

Dato : 02-05-05 06:23

On Wed, 27 Apr 2005 18:28:17 +0200, fakeemail@anthro.ku.dk (Michael
Holm) wrote:

> [...]
>bestilling hos officeline, problemet er at det er med alt ekstra i hvad
>man kan få :) de normal kan man sagtens få nu de fleste steder.

Jeg har været ekstrem heldig med min miniMac ordre, bestilte den med
256 MB Ram, Bluetooth og airport Extreme sidst i marts. Den 12 april
afhentede jeg den i AppleCenter Gl. Mønt i København. Det skal dog
siges, at de var ved at tabe både næse og mund i butikken, da de hørte
jeg havde fået leveret i løbet af 14 dage. Servicen har været super,
de ville ingengang have depositum eller noget, da jeg bestilte
maskinen. Når jeg snart skal have en iMac, bliver det helt sikkert
samme sted