Sjov periodisk fejl..
Fra : Tom

Dato : 21-04-05 11:43

OSX 10.3.9 med det nyeste security installeret..
Ind imellem falder min Onyx ti bog 667 i søvn..
Når det sker holder tastaturet op med at virke... Dvs.. Numerisk virker fra
7890
Mens ingen af bogstaverne fungerer !?
Nogle ideer...??
Tom

Er sket to gange på tre dage..

Andre gange går den også i stå.. Det er typisk når entourage, safari og et
par andre programmer er igang.. Config hw 512 MB ram 40 GB original disk..

Fra : Judith Parelie Morte~

Dato : 21-04-05 12:58

Tom <nospam@fakemail.dk> wrote:

> [...]
> Ind imellem falder min Onyx ti bog 667 i søvn..
> Når det sker holder tastaturet op med at virke... Dvs.. Numerisk virker fra

Du du har kommet borti F6-tasten, numlock?

Det har jeg gjort mange ganger.
Den første gangen ble jeg noe frustrert før jeg oppdaget at F6-tasten
lyste... åå... :)

judith
--
Fyselig, humsk, hyrlig, smakelig og forskammet med mange lemper