OS 10.4 Mail
Fra : mr

Dato : 12-04-05 20:38

Jeg kører OS 10.2.8, men overvejer at investere i 10.4

Er der nogen der ved om Mail 2.0 håndterer vedhæftede billedfiler
bedre?

Jeg vil selv bestemme, om filerne skal vedhæftes som ikoner eller
billedet skal kunne ses direkte i mailen. 1.2.5 nægter at bruge ikoner
uanset om man bruger RTF eller alm. tekst.

Med f.eks. 10 billedfiler bliver det uoverskueligt.

Mvh.
mr

Fra : Henrik Enslev

Dato : 12-04-05 21:03

mr <marrfls@yahoo.dk> wrote:

> [...]
> billedet skal kunne ses direkte i mailen. 1.2.5 nægter at bruge ikoner
> uanset om man bruger RTF eller alm. tekst.

Ja det er ret tumpet, dog kan man ctrl klikke på billedet i mail og
vælge vis som ikon. Ikke elegant, men dog brugbart.

--
Henrik Enslev (2200)
henske snawel a e-mand punktum dk

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 12-04-05 23:02

Henrik Enslev <no@spam.nix> wrote:

> Ja det er ret tumpet, dog kan man ctrl klikke på billedet i mail og
> vælge vis som ikon. Ikke elegant, men dog brugbart.

Og man kan også bare vælge altid og control-klikke. Så kommer menuen
også frem og så kan man vælge det for alle billeder på én gang.

Men ikke smart nej...

--
Mvh.
René Frej Nielsen - Read my blog at http://blog.rfn.dk

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 19-04-05 21:58

René Frej Nielsen <spam@rfn.dk> wrote:

> Og man kan også bare vælge altid og control-klikke. Så kommer menuen
> også frem og så kan man vælge det for alle billeder på én gang.
>
> Men ikke smart nej...

"Og man kan også bare vælge altid og ..." ???? Altid hvadfor een!?!

Stig Leerbeck
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 20-04-05 00:20

Stig Leerbeck <stigleerbeck@nypost.dk> wrote:

> "Og man kan også bare vælge altid og ..." ???? Altid hvadfor een!?!

Tastefejl... hvis man vælger alt (Æble+A) og control-klikker, så kan
man vælge "Vis som symboler".

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 20-04-05 07:53

René Frej Nielsen <spam@rfn.dk> wrote:

> Tastefejl... hvis man vælger alt (Æble+A) og control-klikker, så kan
> man vælge "Vis som symboler".

Okay - jeg troede at du mente at så kunne man vælge altid at se
billederne som ikoner.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 14-04-05 00:17

mr <marrfls@yahoo.dk> wrote:

> Jeg vil selv bestemme, om filerne skal vedhæftes som ikoner eller
> billedet skal kunne ses direkte i mailen. 1.2.5 nægter at bruge ikoner
> uanset om man bruger RTF eller alm. tekst.

Du er klar over at DU kan tvinge den til blot at vise ikoner?

mus+tastatur, R9600Pro, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT

Fra : Karl Antz

Dato : 14-04-05 08:21

Morten Reippuert Knudsen <nospam@reippuert.dk> wrote:

> Du er klar over at DU kan tvinge den til blot at vise ikoner?

fortæl, fortæl
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th