Fordele links på flere spalter
Fra : Ukendt

Dato : 10-05-05 19:11

Jeg arbejder på et projekt (min egen startside), hvor jeg gerne skulle have
nogle link i forskellige kategorier.
Jeg vil gerne have, at disse links fordeler sig ligeligt over eks. 4
spalter.

Er der nogen der har en god ide til hvordan dette kan ordnes, så antallet af
links ikke får så stor betydning. Altså dele linkene ud på 4 spalter med
hensyntagen til deres kategorier, så en kategori ikke blir delt over flere
spalter?

MVH Per A

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-05 19:15

> [...]
> hensyntagen til deres kategorier, så en kategori ikke blir delt over flere

Bør måske lige nævne at jeg henter linkene fra MySQL