phpadmin
Fra : Ole Madsen

Dato : 29-05-01 20:55

Jeg er ved at lave en link side, men jeg kan ikke få phpmyadmin til at
virke:

1. Field Type Length/Set Attributes Null Default Extra Primary Index Unique

Hvad skal jeg ?

id, cd, title. link

2.
Warning: You haven't enabled magic_quotes_gpc in your PHP configuration.
PhpMyAdmin needs this to work properly. Please have a look at the
configuration section of the PHP manual for information on how to enable it.

Hvad skal jeg ?

Ole

Fra : Jonas Delfs

Dato : 29-05-01 21:02

"Ole Madsen" <olem@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> virke:
>
> 1. Field Type Length/Set Attributes Null Default Extra Primary Index

Vælge attributter for hver felt.
Først navnet på feltet, så max-lægden etc...

> [...]
> PhpMyAdmin needs this to work properly. Please have a look at the
> configuration section of the PHP manual for information on how to enable

Gå ind i php.ini og finde linien ang. magic_quotes_gpc, og så enable det.

--
Mvh. Jonas Delfs
http://delfs.dk

"Kun en tåbe rydder op. Et geni behersker kaos"

Fra : Ole Madsen

Dato : 29-05-01 21:34

Jonas Delfs <nospam@delfs.dk> wrote in message
> "Ole Madsen" <olem@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Unique

> Vælge attributter for hver felt.
> Først navnet på feltet, så max-lægden etc...

Ja, men hvilke skal jeg vælge

> it.

> Gå ind i php.ini og finde linien ang. magic_quotes_gpc, og så enable det.

Jeg har min hjemmeside hos freedom2surf.net, så jeg kan ikke ændre php.ini

Fra : Jonas Delfs

Dato : 29-05-01 21:47

> Ja, men hvilke skal jeg vælge

Kommer an på hvad der skal være i felterne.
Er nedenstående navnene?

Smid dette i din .htaccess:

php_value macig_qoutes_gpc On

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 29-05-01 22:29

On Tue, 29 May 2001 22:34:21 +0200, "Ole Madsen" <olem@post6.tele.dk>
wrote:

>Ja, men hvilke skal jeg vælge

id skal være INT
Resten kan du sætte til VARCHAR med en maxlængde du selv bestemmer.
Eller hvis der skal være meget, et tekstfelt.

Mvh. / Regards Stefan Bruhn
--
<?$email = unserialize("a:15:{i:0;i:115;i:1;i:116;i:2;i:101;i:3;i:102
;i:4;i:97;i:5;i:110;i:6;i:64;i:7;i:98;i:8;i:114;i:9;i:117;i:10;i:104

Fra : Niels

Dato : 29-05-01 22:32

Just as I expected, Ole Madsen came up with this:

>Jeg har min hjemmeside hos freedom2surf.net, så jeg kan ikke ændre php.ini

Jamen, f2s har ska allerede sat en server op med phpMyAdmin som alle kan
bruge! (Hvis man altså har website hos f2s, that is.
Jeg kan ikke lige huske addressen, men hvis du logger ind i din konto
fra www.f2s.com og går ind under Database, så skulle der vist være en
link et sted.

--
Niels aka. niLLer aka. G4S