Brug af FP
Fra : KA

Dato : 29-05-01 20:45

Jeg er ny bruger af frontpage.
Hvordan ser man filerner som ligger på ens hjemmeside (hos udbyderen) på
samme måde som man kan med et FTP-program.
Kan man slette og overføre filer enkeltvis, på samme måde som man kan med
FTP.
Jeg sidder forgæves og leder efter måden at gøre dette på.
KA

Fra : Morten Andersen

Dato : 29-05-01 21:14

"KA" <alsbo@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> FTP.
> Jeg sidder forgæves og leder efter måden at gøre dette på.

I FP 2000 kan du vælge Filer- Ny- websted. Herefter vægler du Guiden
Importer websted og du kan hente dine filer fra din udbyder.
Morten

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 30-05-01 08:19

On Tue, 29 May 2001 21:45:16 +0200, "KA" <alsbo@image.dk> wrote:

> [...]
>samme måde som man kan med et FTP-program.
>Kan man slette og overføre filer enkeltvis, på samme måde som man kan med

Du sender din mail her fra image, så jeg gætter på, at du har din
hjemmeside med FrontPage Extensions hos Image/World Online/Tiscali. De
tillader ganske rigtigt ikke, at man går ind på sin side via ftp.

Men du kan arbejde med din side online fuldstændig som hvis den lå på
din harddisk. Det gøres ved at bede FrontPage om at åbne dit web,
altså fx http://fp.image.dk/fpeditweb - jeg ved ikke rigtig hvordan
man lægger sider ind på den måde, men du kan i hvert fald slette
sider.

Men det er altså ikke verdens bedste ide. For FrontPage holder styr
på, hvilke filer der er uploaded og hvilke der ikke er det længere. Og
hvis du så begynder at uploade manuelt, så går der ged i det.

Hvorfor vil du også uploade siderne enkeltvis? Jeg synes det går ret
kvikt med at publishe sin side hos Image.

Spørg bare igen, hvis der er noget der er uklart :)

--
Venlig hilsen Kirsten

Fra : ThomasD (dk)

Dato : 30-05-01 10:48

KA <alsbo@image.dk> skrev i en news:9f0u9c$1a6m$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> samme måde som man kan med et FTP-program.
> Kan man slette og overføre filer enkeltvis, på samme måde som man kan med

Hej, min hjemmeside ligger på dansk-oss' server, som ikke støtter ftp-, men
kun fp-upload. Inden jeg fik fp brugte jeg derfor Web-mapper, som befinder
sig i Denne Computer (hvis den er installeret, det er den vist ikke som
standard). Du højreklikker på Denne Computer og åbner stifinder, så får du
via brugernavn og adgangskode adgang til din webmappe med undermapper og
alle filer. Herefter kan du trække de filer, du ønsker at udskifte, ind i
mappen, en eller flere ad gangen.
Thomas
web www.dansk-oss.com/malaga/