Hvordan kan det lade sig gøre??
Fra : Anne Marie

Dato : 12-05-05 18:24

Er det mig, der er ved at blive skør??

Jeg har ikke opdateret min hjemmeside (www.hoeythomsen.dk) siden 29. april.
Har godt nok lavet en masse rod her på computeren, men der er ikke rørt ved
selve siden på nettet.
Siderne er lavet i Frontpage 2000.

Hvordan pokker kan der så inden for de sidste par dage dukke ting op fra
sidens tema i siderne på nettet, som jeg ikke selv har valgt at benytte?
F.eks. at en banner pludselig er en del af overskriften.
Og at temaets knapper bliver brugt i et navigationspanel øverst, vandret på
siden (dog ikke forsiden)? Har ellers ikke brugt hverken knapper eller
navigationspanel....

Kan den på en eller anden måde selv tilegne sig adgang til temaet og
inddrage dette? Jeg er noget målløs og temmelig forvirret.

Kan i løse mysteriet??

Venlig hilsen Anne Marie

Fra : Kenneth Brinck

Dato : 13-05-05 23:12

Hej Anne Marie
Du må meget undskylde, men jeg har været på siden og kigge, der er ikke noget
der ser forkert ud for mig !

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Anne Marie

Dato : 14-05-05 20:31

Hejsa.

Jeg skynder mig at undskylde. Jeg har lavet en del ændringer på den i løbet
af dagen, bl.a. ændret den tilbage til det "originale" design.
Tænkte ikke lige på, at skrive det herinde, fordi der ikke var kommet svar.
Gik ud fra folk bare rystede opgivende på hovedet, og læste videre i de
andre indlæg
Men ... har aldrig fundet ud af ,hvordan i alverden det kan lade sig gøre,
at en side ændrer udseende uden jeg selv har været inde og up-loade ...

Mange hilsener fra
Anne Marie

www.hoeythomsen.dk

Fra : Henrik Madsen

Dato : 16-05-05 15:50

On Sat, 14 May 2005 21:31:16 +0200, "Anne Marie"
<yrkamht@mail.dk(fjern yrk)> wrote:

> [...]
>at en side ændrer udseende uden jeg selv har været inde og up-loade ...

hehe, det er en af de dumme ting der er med FP

Har en hjemmeside og kører selv serveren, og hver gang jeg startede
programmet op overskrev den nogle sider jeg havde ændret manuelt (med
notepad da jeg ikke kunne få FP til at gøre hvad jeg ville) jeg
prøvede endda at skrivebeskytte de filer som blev overskrevet men lige
meget hjalp det, det skal så siges at jeg ikke engang havde nogle
sider fra det pågældende websted nogle gange men alligevel gjorde den
det..

Jeg fik dengang det råd at søge efter og slette alle mapper der hed
noget med vti_pvt og lign, det lader til at FP kigger efter alle filer
den engang har genereret og hvis de ikke ligner dem som fp selv har
lavet så overskriver den ganske af sig selv og uden at spørge disse
med nogle backup filer den gemmer et eller andet sted.

Ved ikke om det kan være der problemet er men det er da værd at
forsøge.

PS. De mapper du skal slette er vist skjulte så du skal nok først
aktivere visning af skjulte filer.

Henrik