Internet Silkeborg
Fra : Søren M. Olesen

Dato : 04-04-05 11:53

Hej

Findes der udbydere af internet i Silkeborg, hvor man slipper for at skulle
betale til TDC (telefon el. kabel TV) ??

På forhånd tak

Søren

Fra : Ivar Madsen

Dato : 04-04-05 14:51

Søren M. Olesen wrote:

> Findes der udbydere af internet i Silkeborg, hvor man slipper for at
> skulle betale til TDC (telefon el. kabel TV) ??

Tast dit, eller din nabos fastnummer ind på denne side, så vår du at vide om
CC kan.

Ivar Madsen

Fra : N´far

Dato : 04-04-05 22:53

"Ivar Madsen" <spam.news.cc@milli.dk> skrev i en meddelelse

> Tast dit, eller din nabos fastnummer ind på denne side, så vår du at vide
om CC kan.

Hvilken side ?

Jeg fik at vide af CC, at de ikke kan levere under 2Mbit - så du må hellere
ringe til dem også, hvis nu du ønsker CC < 2Mbit.

vh

Fra : Ivar Madsen

Dato : 04-04-05 23:03

N´far wrote:

> Hvilken side ?

Ja, det kunne jo være at det var en ide at få den med,,,

http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/bestilling/

> Jeg fik at vide af CC, at de ikke kan levere under 2Mbit - så du må
> hellere ringe til dem også, hvis nu du ønsker CC < 2Mbit.

Hvorfor kan de ikke det?

Ivar Madsen

Fra : N´far

Dato : 05-04-05 00:12

> Hvorfor kan de ikke det?

Godt spørgsmål. Det var noget med " deres udstyr" osv...

Tja - sådan kan det gå..

Evt. ringer jeg en af dagene og forhører mig nærmere...
vh.

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 05-04-05 15:14

Ivar Madsen <spam.news.cc@milli.dk> wrote in

> Hvorfor kan de ikke det?

Det kan de også godt - bare ikke på centraler hvor de "låner" TDC-udstyr.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Ivar Madsen

Dato : 05-04-05 16:33

Simon Haugaard Pedersen wrote:

> Det kan de også godt - bare ikke på centraler hvor de "låner" TDC-udstyr.

Må man konkludere at det er fordi det er for dyrt at bruge TDC udstyret, og
man derfor kun er interseret i kunder der betaler en god pris?

Ivar Madsen

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 05-04-05 19:11

> Må man konkludere at det er fordi det er for dyrt at bruge TDC
> udstyret, og man derfor kun er interseret i kunder der betaler en god
> pris?

Go ahead :)

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Harder

Dato : 04-04-05 17:59

> Findes der udbydere af internet i Silkeborg, hvor man slipper for at
> skulle
> betale til TDC (telefon el. kabel TV) ??

http://www.struer.net/default.asp?catID=467

Henrik