Tak for advarslen. - Håber andre tænkte det samme.
"Ivar Madsen" <spam.news.cc@milli.dk> skrev i en meddelelse
news:12641613.2R2cZ4SWWB@milli.dk...
> Karsten Potempa wrote:
>
>> Hej Sendte en opsigelse 14-3 2005, hørte intet fra tele 2. Ringede til
>> deres kundeservice, det tog 1 time for at komme igennem. Fik så at vide
>> at
>> de ikke havde modtaget en opsigelse, måtte så faxe en ind, er nu 8 dage
>> siden har stadig intet hørt .
>> Er det tele2s politik hverve en masse kunder men så når de ikke vil være
>> kunder mere holder de bare på dem, og vil ikke give slip.
>> Er ikke lige frem noget der får folk til at overveje at blive eller på et
>> senere tidspunkt måske blive tele2 kunde igen.
>
> Jeg tror nu ikke, at de bevist smider breve/FAX ud, eller afviser at de
> har
> modtaget breve/FAX/mail som de godt ved at de har modtaget, men for
> efterhånden en god del år siden, sendte jeg et anbefalet brev med
> svarkort*) til dem, efter nogle måneder hvor jeg intet havde hørt, så fik
> jeg en rykker på den faktura jeg afviste at betale. Jeg ringede så til
> dem,
> og de havde ikke modtaget mit brev med afvisningen, men da jeg så bad om
> et
> FAX nr. hvortil jeg kunne FAXe kviteringen, så hun med det samme kunne se
> ikke kun at de havde modtaget brevet, men også hvem der havde kviteret for
> modtagelsen, så kunne jo pluskelig godt finde brevet.
> Det endte forøvigt med at de trak frakturaen tilbage.
>
> Jeg har også med andre firmaer været ude for at de har været uacceptabel
> længe om at svare, så har jeg rykket flere gange pr. mail, og efter nogen
> tid, så sendt rykkermailen til samtlige e-mail adresser jeg har kunnet
> finde på firmaet, det har til dato altid givet positivt reslultat i løbet
> af få dage. Når den der har med det at gøre ikke svare, så bliver
> kolegaerne hurtigt træt af at modtage rykker, så de får rusket op i den
> der
> skulle have svaret for længe siden. Man kan jo også være så heldit at det
> er en af checferne man får fat i på den måde,,,
> Den sidste var Scaniadam der havde sendt en faktura på leje af en bil, her
> i
> starten af marts, selvom jeg ikke har haft noget med dem at gøre i 8-9
> måneder.
> Forige var Temore, jeg havde købt en tilskudsmobil, som jeg fortrød inden
> jeg havde modtaget den, og efter aftale nægtede modtagelse af hos posten,
> de lovede 2-3 gange at de næste onsdag ville sende pengene til mig, og at
> de kun udbetalte penge om onsdagen. Da det stadig ikke hjalp hvemen at
> sende mail, eller personligt afleverede brev, mod kvitering, så sendte jeg
> så en rykkermail til samtlige e-mail jeg kendte, og kunne gætte mig til,
> det hjalp, pengene kom, og de kunne pluskelig godt finde udaf at udbetale
> penge på andet end en onsdag
> Det er fordårligt af firmaerne at man skal opføre sig på den måde for at
> få
> dem til at regere, men det hjælper,,,
>
>
>
> *) Så kvitere modtager både i PostDanmarks bog, og på svarkortet, som så
> sendes retur til afsender, således at man har en kvitering på modtagelse
> af
> det anbefalede brev, uden at skulle have PostDanmark til at finde
> kviteringen frem.
>
> --
> Med venlig hilsen
>
> Ivar Madsen