Jeg er blevet væk hos tdc. !
Fra : Palle

Dato : 25-03-05 17:59

Jeg lukker min fastnet telefon pr. 1 april hos tdc
Har fået mig en mobil telefon.
I den forbindelse smutter mit internet også , eftersom jeg får det
via. telefon kablet.
Nu hvor jeg har kabel-tv er alternativer derfor webspeed.
Jeg ringer derfor til tdc for at bestille webspeed nu hvor det ikke
koster noget frem til 28 marts - dernæst er prisen 495.- !
Men ifølge tdc så har jeg ikke kabel-tv. !
De påstår det er min underbo som har det i stedet for , men eftersom det
ikke forefindes der , så virker det lidt komisk , ikke. !
Iøvrigt så ved tdc godt hvem de skal sende regningen til når der skal
betales for kabel-tv / telefon / internet - det er nemlig mig. !!
De undersøger sagen , men pga. påsken osv. så kommer de først frem til en
løsning når mit webspeed koster 495 i oprettelse. !
Er det ikke bare for surt. !!

PS:
Jeg flyttede for 1½ år siden fra en lejlighed på 3 sal tv. til denne her på
2 sal th ( den samme adresse ) her fik jeg flyttet det hele med , dvs.
kabel-tv osv.
Og noget gik galt et sted. !!
Hvordan forholder jeg mig evt. til den prisændring når tdc finder frem til
problemet. !!

Palle....

Fra : MVP

Dato : 25-03-05 19:49

"Palle" <A@B.com> skrev i en meddelelse

Lav først og fremmest en online bestilling via nettet inden skæringsdatoen -
du får en bekræftigelsesmail, som du kan bruge senere hen..
Desuden er TDC Weebspeed Support ikke vanskelige at tale med (efter min
erfaring -) jeg har fået det præcis som jeg ønskede, også selvom det måske
ikke lige var efter reglerne.

Mads

Fra : Ivar Madsen

Dato : 25-03-05 19:53

Palle wrote:

> [...]
> koster noget frem til 28 marts - dernæst er prisen 495.- !
> Men ifølge tdc så har jeg ikke kabel-tv. !

Har du prøvet om du kan få ADSL hos en af de andre ISP'er?
f.eks. CC og Tiscali kræver ikke nøvendigvis at du har fastnettelefon.

Ivar Madsen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-03-05 21:16

Ivar Madsen skrev:

>Har du prøvet om du kan få ADSL hos en af de andre ISP'er?

Hvis man har kabel-tv, får man den billigste opkobling via det.

--
Bertel

Fra : Ivar Madsen

Dato : 25-03-05 23:29

,----[ http://tdckabeltv.dk/appmanager/ktv/privat?_nfpb=true&_pageLabel=wbspd_priser&_nfls=false ]

`----

,----[ Fra min netbank, betalingservice oversigten ]
| ADSL 2048/256 18-04-05 17-05-05 316,00
| ------------------------------------------------------------
| TOTAL EKSKL. MOMS 316,00
| MOMSFRITAGET BELØB 0,00
| MOMSGRUNDLAG 316,00
| MOMS (25%) 79,00
| TOTAL INKL. MOMS 395,00
`----

Jeg kan ikke give dig ret.

Ivar Madsen

Fra : Rudi Stegen

Dato : 26-03-05 01:49

Hej Ivar Madsen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> ,----[ http://tdckabeltv.dk/appmanager/ktv/privat?_nfpb=true&_pageLabel=wbspd_priser&_nfls=false ]

> ,----[ Fra min netbank, betalingservice oversigten ]

Er det CC's 2048/128 (som automatisk bliver en 2048/256)?

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Ivar Madsen

Dato : 26-03-05 07:37

Rudi Stegen wrote:

> Er det CC's 2048/128 (som automatisk bliver en 2048/256)?

Nej, sidste opgradering var en 128 til 256, i upload.

Ivar Madsen

Fra : Rudi Stegen

Dato : 26-03-05 14:22

> Nej, sidste opgradering var en 128 til 256, i upload.

Det er ikke noget, der sker automatisk for alle 2048/128-opkoblede?

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : DaneX

Dato : 26-03-05 11:25

> ,----[ Fra min netbank, betalingservice oversigten ]
> `----

Jeg skal da vist lige have ringet til CC og snakket med dem om en ny ændring
af mit nuværende internet.
Jeg betaler 610 kr for en 2048 / 512 kbit forbindelse. Og uploaden bruger
jeg så sjældent så jeg kan godt nøjes med det halve og så spare de 215 kr.

Jeg har godt set det tilbud som de kører med pt med 2048 / 128 til 379 kr
men 128 kbit upstream er dog for lidt til mig.

/Martin

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-03-05 12:09

Ivar Madsen skrev:

>Jeg kan ikke give dig ret.

TDC kan levere webspeed til 139 kr. om måneden hvis man i
forvejen har kabel-tv. Stofanet kan levere for 50 kr. om måneden
(prisen er dog forbrugsafhængig).

Jeg mener ikke at man ved samme hastighed får det billigst via
kabel-tv. Jeg mente blot at man kan få den billigste aftale hvis
hastigheden er underordnet.

--
Bertel

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-03-05 20:05

Palle skrev:

>Hvordan forholder jeg mig evt. til den prisændring når tdc finder frem til
>problemet. !!

Du insisterer på at få det til tilbudsprisen da det er TDC der
fjumrer. Det er bedst hvis du har en form for bevis på at du har
bestilt det (eller ytret ønske derom) i tilbudsperioden, men jeg
ville egentlig ikke tro at det bliver et problem.

--
Bertel