Rigtig threading
Fra : Morten Winther

Dato : 29-05-01 19:36

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man laver en funktion der kan lave
rigtig threading?

Som det er nu er der ingen streg mellem punkterne som danner en rigtig
"tråd".

Udtræk kommer fra en database, hvor jeg bruge en felt med det foregående
indlægs ID til at vide hvor indlæget skal placeres.

/ morten

Fra : Rune Bromer

Dato : 29-05-01 20:15

Kan ikke umiddelbart hjælpe når vi ikke har flere informationer!

/Rune

Fra : Steven Bergstedt

Dato : 29-05-01 20:49

"Rune Bromer" <rb@u-c.dk> wrote in <9f0sgv$os3$1@sunsite.dk>:

>Kan ikke umiddelbart hjælpe når vi ikke har flere informationer!
>
>/Rune

Tjek disse informationer

http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

--
/* Best regards
   ^Segal^ - Steven Bergstedt

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 29-05-01 20:49

"Morten Winther" <mw@get2net.dk> wrote in
<9f0q1m$ato$1@news.inet.tele.dk>:

> Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man laver en funktion der kan
> lave rigtig threading?

Jeg lavede en gang den her:

http://nau.dk/traad/

Den kører netop efter id og parent_id. Vha. en rekursiv funktion.

--
mvh Andreas Kleist Svendsen
http://nau.dk

Fra : Jonas Delfs

Dato : 29-05-01 21:04

"Andreas Kleist Svendsen" <usenetnospam@nau.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg lavede en gang den her:
>
> http://nau.dk/traad/
>
> Den kører netop efter id og parent_id. Vha. en rekursiv funktion.

Noget lign. lavede jeg også engang, men problemet er vist at få trukket
stregerne.

--
Mvh. Jonas Delfs
http://delfs.dk

"Kun en tåbe rydder op. Et geni behersker kaos"

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 29-05-01 21:43

"Jonas Delfs" <nospam@delfs.dk> wrote in <9f0v7v$65i$1@sunsite.dk>:

>Noget lign. lavede jeg også engang, men problemet er vist at få trukket
>stregerne.

Ok, det fik jeg ikke lige fat i.