PhoneNet leverede en ordentlig service og ~
Fra : Pernille

Dato : 25-03-05 02:53

Hej Alle.

Min forening på 130 lejligheder har lige fået installeret netværk med
adgang til hurtigt Internet for alle beboere, til kun 30 kroner/
måneden.

Vi skulle kun betale 2.900 kroner pr. lejlighed og så har vi mulighed
for IP-telefoni, video on demand o.s.v

Kan klart anbefale dem..

Hejhej

Fra : pjl

Dato : 06-04-05 18:51

Hej
Har netop sendt et ? om phonenet til gruppen her uden at have set at du
allerede har skrevet et indlæg.
Kan du fortælle mere om Phonenet?

mvh Per Juul Larsen

Fra : pjl

Dato : 06-04-05 19:30

Ok..
Trækker mit spørgsmål tilbage..
Kan se at du allerede har omtalt produktet i en anden tråd.

mvh Per Juul Larsen