1. maj 2005 - TDC's 4mbit 'tilbud' ophører
Fra : f00ge

Dato : 24-03-05 16:58

Sidder og overvejer, om jeg skal opsige mit TDC abbo. per 1 maj. Den dato
bliver vi nedgraderet til en 2mbit igen.

4mbit var meget rart, men har egentlig ikke brug for det. Derfor overvejer
jeg at skifte til en billigere Tele2.

Men så er spørgsmålet jo, om TDC - og andre udbydere - kommer med nye
produkter og priser sådan omkring maj/juni.
Har læst lidt om, at TDC måske vil tilbyde 8mbit osv. Og generelt prisfald.
Men alt sammen rygter.

Ville ærgre mig, hvis TDC nu pludselig kom med 8mbit til 59kr. om måneden
fra den 1. juni. Og så sidder man der med Tele2 og håret i postkassen.

Kort og godt: Hvilke rygter svirrer der om de kommende måneder mht. priser
og produkter?

Fra : Peter B. Juul

Dato : 24-03-05 17:25

"f00ge" <f00ge***REMOVE***@gmx.net> writes:

> Kort og godt: Hvilke rygter svirrer der om de kommende måneder mht. priser
> og produkter?

Dette er ikke et rygte, men fakta: Priserne vil falde, kapaciteterne
vil stige.

Sådan har det altid været og det fortsætter nok længe endnu.

--
Peter B. Juul, o.-.o "I'm not ignoring any facts.
The RockBear. ((^)) I'm simply ignoring you.

Fra : BJ

Dato : 24-03-05 17:30

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Dette er ikke et rygte, men fakta: Priserne vil falde, kapaciteterne
> vil stige.
>
> Sådan har det altid været og det fortsætter nok længe endnu.

Det er ikke pænt af dig, sådan at blotlægge tophemmelige
markedsføringsplaner..

--
Bjørn J.

Fra : Erik Dan

Dato : 02-04-05 12:35

"f00ge" <f00ge***REMOVE***@gmx.net> wrote in message
> [...]
>
> Men så er spørgsmålet jo, om TDC - og andre udbydere - kommer med nye
> produkter og priser sådan omkring maj/juni.
---------------------
Jeg har lige fået en mail fra TDC hvor de informerer om at abonnementet pr
1/4 2005 sættes ned med 100kr på min (4096)/2048/512 Kbit/s forbindelse.

/ Dan

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-05 14:39

On Sat, 2 Apr 2005 13:34:48 +0200, Erik Dan wrote:

>Jeg har lige fået en mail fra TDC hvor de informerer om at abonnementet pr
>1/4 2005 sættes ned med 100kr på min (4096)/2048/512 Kbit/s forbindelse.

100.- kr pr måned eller kvartel?

/jesper

Fra : Erik Dan

Dato : 02-04-05 14:56