Adsl og isdn sammen
Fra : Filip

Dato : 22-03-05 23:07

Hej NG

Jeg vil høre om der findes et abonnement hvor man kan få både ISDN og ADSL
sammen, men hvor man kan få gratis tale på ISDNén. I øjeblikket har vi en
erhvervsløsning som ikke kan tilbyde gratis tale.

Filip

Fra : Madsen

Dato : 23-03-05 12:56

Filip wrote:
> [...]
> ADSL sammen, men hvor man kan få gratis tale på ISDNén. I øjeblikket
> har vi en erhvervsløsning som ikke kan tilbyde gratis tale.

Hej
Hvis du vil have ISDN og ADSL på samme line er det vist hun tdc der kan
blive tale om.
Se tdc samtale og isdn-abonnement til 189 kr, det må kunne fås sammen med
adsl.
http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_tele_isdn_priser
der er dog kun aften weekend og helligdage.
Desvære er der ikke nogle af de andre udbyder der kan levere adsl på en isdn
line.
--
Madsen