svenske nyhedsgrupper?
Fra : ph

Dato : 12-03-05 21:24

Hejsa

Jeg har behov for at læse og skrive i svenske nyhedsgrupper, men da jeg har
news.get2net.dk som udbyder kan jeg ikke direkte se de svenske grupper.

Er der nogen der ved hvordan jeg kan kringle den?

på forhånd tak

mvh Peter Henrichsen

Fra : Carl Drud

Dato : 12-03-05 22:08

ph wrote:

> Jeg har behov for at læse og skrive i svenske nyhedsgrupper, men da jeg har
> news.get2net.dk som udbyder kan jeg ikke direkte se de svenske grupper.
>
> Er der nogen der ved hvordan jeg kan kringle den?

Sunsite har dem. Er gratis, men kræver dog registrering:

http://news.sunsite.dk/

Carl

Fra : Dino

Dato : 12-03-05 23:57

Den 12-3 2005 skrev ph i dk.edb.internet.udbydere:

> Jeg har behov for at læse og skrive i svenske nyhedsgrupper, men da
> jeg har news.get2net.dk som udbyder kan jeg ikke direkte se de
> svenske grupper.
>
> Er der nogen der ved hvordan jeg kan kringle den?

aioe.cjb.net - læse og skrive - ingen registrering.

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-03-05 11:56

"ph" <sneglefartnospam@get2net.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Jeg har behov for at læse og skrive i svenske nyhedsgrupper, men da jeg
> har news.get2net.dk som udbyder kan jeg ikke direkte se de svenske
> grupper.

Hvorfor kan du ikke se de svenske grupper?? Tele2 er vist opringeligt en
svensk udbyder.... Her kan jeg da sagtens se de grupper der starter på swnet

Fra : Rudi Stegen

Dato : 13-03-05 14:35

Hej Bjarke Hansen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Hvorfor kan du ikke se de svenske grupper?? Tele2 er vist
> opringeligt en svensk udbyder....

Det er skam stadig en svensk udbyder i den forstand, at de blot har
"filialer" i andre lande også. Hovedsædet er i Sverige.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : ph

Dato : 13-03-05 15:04

">
> Hvorfor kan du ikke se de svenske grupper?? Tele2 er vist opringeligt en
> svensk udbyder.... Her kan jeg da sagtens se de grupper der starter på
> swnet
>Gud, det kan jeg så også! Jeg kan ikke forstå at jeg har kigget SÅ dårligt
>efter at jeg ikke har fundet dem, men det synes ikke desto mindre at være
>tilfældet.

Tak for det.

mvh peter

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-03-05 14:41

ph skrev:

>Jeg har behov for at læse og skrive i svenske nyhedsgrupper, men da jeg har
>news.get2net.dk som udbyder kan jeg ikke direkte se de svenske grupper.

Det kan ikke være rigtigt.

De svenske grupper hedder swnet.*. Der findes også nogle der
hedder se.*, men der er ikke nær så mange, og de er blot
parallelgrupper til de andre. Jeg har læst (men ikke tjekket) at
alle indlæg findes i begge slags grupper. Årsagen er at de lavede
en kvarthjertet omlægning af hierarkiet der tidligere kun hed
swnet.*.

--
Bertel

Fra : Dino

Dato : 13-03-05 18:13

Den 13-3 2005 skrev Bertel Lund Hansen i dk.edb.internet.udbydere:

> [...]
> parallelgrupper til de andre. Jeg har læst (men ikke tjekket) at
> alle indlæg findes i begge slags grupper.

Nej, det er 2 forskellige hierarkier, så indlæg findes kun i begge typer
grupper ved krydspostning...

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-03-05 22:07

Dino skrev:

>Nej, det er 2 forskellige hierarkier, så indlæg findes kun i begge typer
>grupper ved krydspostning...

Der kører vist en speciel bot som sørger for at alt sendes til
begge grupper - uanset om det er krydspostet.

--
Bertel