Hvordan kontaktes CC
Fra : jari@it.dk

Dato : 11-03-05 18:03

Hej

Jeg er kunde ADSL kunde hos CC og ønsker at bestille telefoni fra dem
også. Når man har ADSL med en trådløs router, er det ikke muligt at
bestille via deres hjemmeside. Jeg har derfor sendt dem mails og
udfyldt deres "Ring mig op" skema på deres hjemmeside, men der sker
intet. Hvordan kontakter man CC hvis man ikke kan ringe til dem??

Fra : Claus Tersgov

Dato : 11-03-05 20:08

<jari@it.dk> skrev

> [...]
> udfyldt deres "Ring mig op" skema på deres hjemmeside, men der sker
> intet. Hvordan kontakter man CC hvis man ikke kan ringe til dem??

Hvorfor kan man ikke ringe til CC ?!
De har da masservis af telefonnumre?!

Hvis det er fordi du ikke selv har telefon, hvorfor udfylder du så "ring mig
op" skemaet?

Hvis du kigger på CC's hjemmeside, så står der alt, hvad du har behov for at
vide, og underligt nok, så har de endda sat alle deres telefon- og faxnumre
på hjemmesiden.

Det er faktisk enormt smart!

Claus

Fra : jari@it.dk

Dato : 11-03-05 20:17

On Fri, 11 Mar 2005 20:08:12 +0100, "Claus Tersgov"
<nospamnews@tersgov.dk> wrote:

>Hvis det er fordi du ikke selv har telefon, hvorfor udfylder du så "ring mig
>op" skemaet?

Jeg har ikke mulighed for at ringe ud.

> [...]
>vide, og underligt nok, så har de endda sat alle deres telefon- og faxnumre

Jeps. Deres bestillings formular er også enormt smart... Hvis den
virkede. Jeg vil såmænd bare have lov at bestille.

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 11-03-05 22:09

jari@it.dk wrote in news:mhj331l7g2e0pgibfmrimq74pru6s12htj@4ax.com:

> [...]
> udfyldt deres "Ring mig op" skema på deres hjemmeside, men der sker
> intet. Hvordan kontakter man CC hvis man ikke kan ringe til dem??

Sender en snail-mail til:
CyberCity A/S
Overgaden Neden Vandet 7
1414 København K

Eller tropper op på adressen selv.
Det er faktisk de eneste mugligheder du har tilbage.

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 12-03-05 00:09

> [...]

> udfyldt deres "Ring mig op" skema på deres hjemmeside, men der sker
> intet. Hvordan kontakter man CC hvis man ikke kan ringe til dem??

Så vidt jeg ved har CC i løbet af kort tid outsourcet kundeservice-
funktionen til et call-center og hvis de allerede er gået godt igang, ja så
er du nok ramlet ind i nogle vanskeligheder i forbindelse med den flytning.

Det er under al kritik at en internetudbyder ikke vender tilbage med svar
på e-mail i løbet af et par dage. Endnu mere pinligt er det at de ikke
reagerer på "Ring mig op"-formularen.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen