cybercity.dk lort nyhedesserveren
Fra : Michael J Hagelquist

Dato : 10-03-05 18:29

cybercity.dk lort nyhedesserveren

er alle i ndlæg væk fra en hvis dato efter ny nyhedsservers

gå mindst 6 mdr tilbage

Fra : F.Larsen

Dato : 10-03-05 22:45

"Michael J Hagelquist" <mikkiboy@postkasse.org> wrote in message
> er alle i ndlæg væk fra en hvis dato efter ny nyhedsservers

De har vel stadig problemer med at få news til at virke efter de opgraderede
newsserevren ?

--
Flemming

Fra : Simon Lyngshede

Dato : 11-03-05 21:45

On Thu, 10 Mar 2005 18:29:16 +0100, Michael J Hagelquist wrote:

> cybercity.dk lort nyhedesserveren
>

> er alle i ndlæg væk fra en hvis dato efter ny nyhedsservers
>
> gå mindst 6 mdr tilbage

Nu er dit indlæg lidt dårligt formuleret, men jeg går ud fra at det du
brokker dig over er at indlæg over 6 måneder gamle ikke længere findes
på Cybercitys news-server.

Hvor længe forventer du at de skal beholde indlæg? Jeg har før set folk
der lever i den naive tro at news er et persistent medie... men det er det
ikke. Hvis du har brug for seks måneder gammel data, så skulle du nok
ikke have satset på en news-server som storage medie.

Jeg kan fint forestille mig at de simpelthen har valgt ikke at overføre
så gammel data i forbindelse med deres opdatering af serveren.

Når det så er sagt, så har jeg da også stadig små problemer med nogle
grupper.

--
Simon Lyngshede
simon@giraf.spiceweasel.dk