Webspeed TURBO for eksisterende webspeed k~
Fra : Per Abrahamsen

Dato : 09-03-05 20:30

Jeg tror det kan betale sig for stort set alle webspeed kunder at
skifte til en af de to "turbo" hastigheder. Selv skiftede jeg fra 256
til 128, og sparer derved over 200 kr, og får dobbelt hastighed frem
til august. Det var i øvrigt gratis, selvom deres hjemmeside påstod
der var et gebyr på 100 kr.

Når "turbo" kampagnen er ovre, er det gratis at skifte tilbage.

Fra : N/A

Dato : 12-03-05 22:57

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 12-03-05 22:57

"Mogens J-" <ingen@nullermanden.dk> wrote in message

> Det er landets dyreste "internet"-udbyder

Deres 128/64 forbindelse er da billig.

Fra : Mogens J-

Dato : 13-03-05 00:24

On Sat, 12 Mar 2005 22:57:13 +0100, "Thomas Wesley Hinton"
<wesleyREMOVETHIS@worldonline.dk> wrote:

>Deres 128/64 forbindelse er da billig.

Det ændrer ikke ved det faktum.....

Fra : Olesen

Dato : 13-03-05 10:31

"Mogens J-" <ingen@nullermanden.dk> skrev i en meddelelse

> Det ændrer ikke ved det faktum.....

Hvor kan man få adsl uden tlf-abonnement ?
Hvor meget billigere, er nærmeste konkurrent til WEBspeed ?

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 13-03-05 12:16

In article <42340874$0$48663$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Olesen wrote:

> Hvor kan man få adsl uden tlf-abonnement ?

CyberCity.

> Hvor meget billigere, er nærmeste konkurrent til WEBspeed ?

Naboens access point er gratis.

Fra : Michael Bruun

Dato : 13-03-05 11:58

> Det ændrer ikke ved det faktum.....

At de er billigere ændrer ikke på det faktum, at de er dyrest... Det er ægte
Mogens Jørgensen logik

Michael

--
"Don't you wish there were a knob on the TV to turn up the intelligence?
There's one marked 'Brightness', but it doesn't work."