IMAP mail konto
Fra : Ukendt

Dato : 07-03-05 12:49

Hej

Findes der nogle udbydere der har alternativer til POP mail? Jeg har et
domæne og kunne i stedet for simpel mail forward til en anden mail adresse
tænke mig at have min mail liggende på en server (med en masse plads) som
jeg så kunne tilgå med IMAP protokollen.

Jeg syntes bare ikke rigtigt jeg kan finde andre end TDC og hos dem bliver
det for dyrt.

Michael

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 07-03-05 13:12

"Michael B. Mogensen" </dev/null> crashed Echelon writing

> Jeg syntes bare ikke rigtigt jeg kan finde andre end TDC og hos dem
> bliver det for dyrt.

google-> hosting imap og kun sider på dansk/i danmark

--
Bjarke Andersen

Fra : David Holm

Dato : 01-04-05 13:03

Michael B. Mogensen wrote:
> [...]
> tænke mig at have min mail liggende på en server (med en masse plads) som
> jeg så kunne tilgå med IMAP protokollen.
http://www.gullestrupnet.dk har jeg rigtig gode erfaringer med

mvh

David