nyhedsgrupper
Fra : Ukendt

Dato : 06-03-05 12:39

Jeg abonnerer på alt.binaries.multimedia.aviation, men desværre er det ikke
alle filer der kommer frem. Når en sender en meget stor fil deles den i
mindre dele og hedder så abcde.01/03, abcde 02/03 og abcde 03/03. Det er
bare ikke altid den viser alle sammen og så er det jo svært at kombinerer
dem og se dem.

Jeg bruger news.tele.dk som konti, er der andre udbydere der har
alt.binaries.multimedia.aviation og som er gratis? Eller hvor skal jeg
spørge?

mvh

Peter

Fra : Dino

Dato : 06-03-05 17:29

Den 6-3 2005 skrev Popeye i dk.edb.internet.udbydere:

> Jeg bruger news.tele.dk som konti, er der andre udbydere der har
> alt.binaries.multimedia.aviation og som er gratis?

biggulp.readfreenews.net (læs kun)
freenews.netfront.net (læs kun)
news.wplus.net

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : JH

Dato : 17-03-05 13:47

"Popeye" <pop> wrote in

> [...]
>
> Jeg bruger news.tele.dk som konti, er der andre udbydere der har
> alt.binaries.multimedia.aviation og som er gratis? Eller hvor skal

Klag til TDC. De er bare blevet så dårlige mht nyhedsgrupper gennem de
senere måneder.
mhv
JH