Siteadmin hos Tiscali
Fra : GiWeo

Dato : 05-03-05 08:55

Hejsa

Hordan kommer jeg ind i "Siteadmin" på et webhotel hos Tiscali ???

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Rudi Stegen

Dato : 05-03-05 18:00

Hej GiWeo, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Hordan kommer jeg ind i "Siteadmin" på et webhotel hos Tiscali ?

Jeg formoder, det er eCare, du tænker på (?)

I så fald: Find deres side og klik på eCare under fx 'genveje'.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : GiWeo

Dato : 06-03-05 16:03

Hejsa

>Jeg formoder, det er eCare, du tænker på (?)

Nej, fx. www.mitdomæne.dk/siteadmin

Men stien hedder ikke /siteadmin - men noget andet ?

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Rudi Stegen

Dato : 07-03-05 23:22

Hej GiWeo, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Nej, fx. www.mitdomæne.dk/siteadmin
>
> Men stien hedder ikke /siteadmin - men noget andet ?

Jeg gætter på, at det er for at anvende browseren i stedet for noget
FTP-program (?)

Desværre kan jeg ikke huske linjen, da jeg kun har læst den et par
gange men aldrig selv brugt andet end Windows Commanders FTP-del.

Mit *gæt* er, at der skal noget "domxxxxx" ind, hvor de 5 x'ere er tal
- dvs. så det bliver domænets brugernavn (a la dom12345@domain.tld).

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Morten Kjaer Lennon

Dato : 07-03-05 23:58

GiWeo wrote:
> Hejsa

> Nej, fx. www.mitdomæne.dk/siteadmin

Det er ikke noget jeg kan genkende, og jeg har trods alt rodet lidt for meget
med Tiscalis systemmer.

Hvad er det du forsøger at opnå?

--
Morten!
- som engang var lønnet af Tiscali.

Fra : GiWeo

Dato : 08-03-05 16:25

Hejsa

>Det er ikke noget jeg kan genkende, og jeg har trods alt rodet lidt for meget
>med Tiscalis systemmer.
>Hvad er det du forsøger at opnå?

Jeg vil ind og administrere e-mail konti osv...

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Morten Kjaer Lennon

Dato : 08-03-05 22:13

GiWeo wrote:

> Jeg vil ind og administrere e-mail konti osv...

Så skal du ind på "eCare" (.min konto fra tiscali website).

--
Morten!

Fra : Rudi Stegen

Dato : 08-03-05 22:42

Hej Morten Kjaer Lennon, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Så skal du ind på "eCare" (.min konto fra tiscali website).

Man kan også bare gå direkte ind på den, den er så nem at huske:

<http://servlet.tiscali.dk/servlet/SelfProvisioningServlet?application=ecare&brand=tiscali&nation=dk&startform=startup&startup=PluginECare&startnode=startup&DISPLAY_LANGUAGE=DA&VISP_ID=2>

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Michael Jack

Dato : 09-03-05 00:01

Rudi Stegen <newsnospam@stegen.dk> wrote:

> Man kan også bare gå direkte ind på den

Nogen har på et tidspunkt oprettet <http://www.tiscali.dk/ecare>.

mij

--
Venlig hilsen / Freundliche Grüße / Kind regards
Michael Jack, Schleswig, Germany

Fra : Rudi Stegen

Dato : 09-03-05 16:26

Hej Michael Jack, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Nogen har på et tidspunkt oprettet <http://www.tiscali.dk/ecare>

Lækkert! Lige siden NytSite kom op i foråret 2002 har jeg jævnlig
prøvet, om lige netop dén (<http://www.tiscali.dk/ecare>)fungerede.

Nogen må have oprettet den på et tidspunkt siden... engang først på
sommeren eller så, hvor jeg vist tjekkede sidst. (Der blev lidt længere
mellem tjekkene, da man med tiden føler sig stadig mere overbevist om
at spilde tiden med dem :)

Iøvrigt endnu en ros til "nogen": Det seneste sites disposition og
indhold er ikke blot det hidtil bedste men ligefrem fornemt.

Jeg har længe filosoferet over, om "nogen" har tænkt, at da nogen
alligevel kvitter, kan nogen uden den helt store risiko bøje (enkelte
steder måske på grænsen til at knække) en stribe direktiver fra
slipsefolket og gøre, hvad nogen fra starten har haft en ubændig trang
til: At lade sin faglige stolthed få afløb.

Under alle omstændigheder ville jeg lige lade "nogen" vide, at det i
høj grad længe har været bemærket og påskønnet.

("Nogen" skal naturligvis ikke svare, da nogen uden at gøre dette intet
har indrømmet, end ikke kendskab til noget

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 09-03-05 16:17

In <Xns9613E6E18AF3RudiStegen@postednews.klen.dk> Rudi Stegen <newsnospam@stegen.dk> writes:

>Man kan også bare gå direkte ind på den, den er så nem at huske:

> [...]

eller http://shor.ter.dk/884523936

Mvh
Martin

Fra : Rudi Stegen

Dato : 09-03-05 16:33

Hej Martin Moller Pedersen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> eller http://shor.ter.dk/884523936

Lige bortset fra at "nogen" som nævnt af nogen har har lavet den
fikse og logiske <http://www.tiscali.dk/ecare> er jeg ikke vild
med de forkortelsesdimser.

Man kan ikke se, hvad man kører, inden man kører det.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 09-03-05 16:18