Nogen der ved hvad der sker med fabel.dk?
Fra : Thomas L. Christense~

Dato : 03-03-05 14:27

Hej

www.fabel.dk er nede, og har været ustabil et sykke tid. Jeg har en
email konto der, og da det er den jeg har brugt de sidste år, får jeg
ikke rigtig noget post for tiden... Nogen der ved hvem der ved noget?

Thomas

Fra : Thomas L. Christense~

Dato : 03-03-05 14:37

On Thu, 03 Mar 2005 14:26:37 +0100, Thomas L. Christensen
<tlc001@get2net.dk> wrote:

>www.fabel.dk er nede, og har været ustabil et sykke tid.

Update - jeg har lige modtaget en mail, der var sendt til min
fabel-konto. Men jeg har problemer med at sende mail (via tdc), fordi
min afsender adresse (normalt tlc@fabel.dk) åbenbart ikke er gyldig,
hvis fabel.dk er nede....

--
Thomas

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 03-03-05 15:33

"Thomas L. Christensen" <tlc001@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Update - jeg har lige modtaget en mail, der var sendt til min
> fabel-konto. Men jeg har problemer med at sende mail (via tdc), fordi
> [...]

Jeg har samme problem! Kan ikke sende med min fabeladresse som afsender - og
der er store forsinkelser på mails sendt til mig - måske går der også mails
tabt?

Mikkel

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 04-03-05 09:36

> [...]
og
> der er store forsinkelser på mails sendt til mig - måske går der også

Så er det måske på tide at skifte til en mailudbyder som har en
supportafdeling ?

Niels Dybdahl

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 04-03-05 09:52

"Niels Dybdahl" <ndy@fjern.detteesko-graphics.com> skrev i en meddelelse

> Så er det måske på tide at skifte til en mailudbyder som har en
> supportafdeling ?

Måske. Eller dvs. det har vi jo allerede i forvejen, men fabel er et
effektivt filter at lægge på indgående post.

Jeg har været rigtig glad for fabels service:
Ingen pop3-konto hos fabel, men videresending til den konto, man nu bruger
(og hvis adresse man så ikke behøver offentliggøre steder hvor der er fare
for spamming).
Samt et rigtigt godt spam-filter på fabel inden videresending.

Mikkel

Fra : Thomas L. Christense~

Dato : 04-03-05 10:43

On Fri, 4 Mar 2005 09:36:09 +0100, "Niels Dybdahl"
<ndy@fjern.detteesko-graphics.com> wrote:

>Så er det måske på tide at skifte til en mailudbyder som har en
>supportafdeling ?

Ja, det er jo problemet med en gratis service. Der er ikke nogen at
skælde ud, hvis lortet ikke virker... Problemet er, at det er den
eneste adresse jeg har brugt de sidste par år, så hvis de holder op
med at videresende posten til mig, så er jeg sgu på den...

Ærgerligt, for det har bare kørt upåklageligt indtil nu :-/

Thomas

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 07-03-05 21:48

Således skrev Thomas L. Christensen den Fri, 04 Mar 2005 10:43:05
+0100:

>Ærgerligt, for det har bare kørt upåklageligt indtil nu :-/

Det lader til at være noget dns-bøvl.

Nogen der har smidt en mail til Ask og hørt om der var noget, der
kunne gøres?

De gange, der har været noget med Fabel, har han fikset det ret
hurtigt.

Knud
--
dAMN, SOMEONE HAS STOLEN MY cAPSLOCK KEY