usenet / tdc ?
Fra : Straight Flush

Dato : 23-02-05 20:24

Jeg har været lidt inde i nogle forskellige binaer grupper på tdc's server.

Ingen af dem havde nogle, måske ganske få, filer der kan bruges til
noget. Er det sådan med dem alle ?

Havde ellers hørt at tdc's news-server skulle være noget af det bedste.

Fra : Mogens Jørgensen

Dato : 23-02-05 21:06

On Wed, 23 Feb 2005 20:23:41 +0100, "Straight Flush" <funky@dude.dk>
wrote:

> [...]
>noget. Er det sådan med dem alle ?
>
>Havde ellers hørt at tdc's news-server skulle være noget af det bedste.

Filer der kan bruges til noget ?? Hvad mener du lige og i hvilken
henseende skulle TDC's servere være de bedste ??

Mogens

Fra : JH

Dato : 24-02-05 03:23

"Straight Flush" <funky@dude.dk> wrote in

> [...]
> bedste.
>
> Jeg ved godt hvad du mener. Ja, de er blevet meget mangelfulde gennem
de senere måneder. Det er nok deres måde at fejre deres gigant overskud
på.
JH

Fra : Svindel

Dato : 25-02-05 02:26

tak for svar. jeps, tdc giver en ug service til sine kunder