Serverleje hos Jakobjp.dk
Fra : Niels Poulsen

Dato : 23-02-05 13:08

Hej Gruppe,

Måske forkert sted at plante min post, men nu er gør jeg det.

Jeg har købt en plads hos jakobjp.dk, men vil lige høre om der er andre der
har virtuel server plads hos det firma.
mit spørgsmål går på at jeg gerne vil have installeret mit eget http server
software...

Jeg har prøvet at skrive til jakobjp.dk men fik desværre ikke noget svar,
kun på et andet spørgsmål

Såe.. er der nogen der har lidt "erfaring".

Hans priser er ellers fornuftige !

Niels
/web20.dk - gratis hosting af hjemmesider.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 23-02-05 13:19

"Niels Poulsen" <niels.poulsen@npnet.dk> skrev

> Jeg har prøvet at skrive til jakobjp.dk men fik desværre ikke noget svar,
> kun på et andet spørgsmål

Hvad så med at skrive igen?

Hvis firmaet ikke engang gider at svare på henvendelser fra deres kunder, så
ville jeg da finde en anden og mere seriøs leverandør!

Claus

Fra : Sune Christesen

Dato : 23-02-05 14:01

> [...]
> server
> software...
> Jeg har prøvet at skrive til jakobjp.dk men fik desværre ikke noget
Det er naturligvis ikke optimalt hvis ikke du har fået svar på dit spørgsmål
fra dem, men måske du ville komme længere hvis du forsøgte at bede om hjælp
til at sætte en webserver op i en gruppe eller søgte efter lidt artikler
der passer til det operativystem du har på din server.

Prøv evt. at spørge om nogen i dk.edb.system.unix kender nogle gode guides
til opsætning af webserver for første gang - alternativt kan du selv kaste
dig ud i Apache's officielle side http://httpd.apache.org/ eller prøve at
søge på google på apache plus navnet på den linux distribution du har (kan
se der er 4 forskellige at vælge mellem).
Sune Christesen
http://www.ActiveWebs.dk/

Fra : Niels Poulsen

Dato : 23-02-05 17:30

Hej med jer,

Det kan godt være jeg har været lidt for hurtig på aftrækkeren med mit
problem.

Fra : Niels Poulsen

Dato : 23-02-05 17:33

Jeg prøver lige igen..

Det kan være jeg har været for hurtig på aftrækkeren ang. mit spørgsmål.

mit spørgsmål var nu ikke ment som en kritik af udbyderen, men mig der har
formuleret mit spørgsmål totalt forkert. Sorry !

Jeg er bekendt med serversoftware, men kun til windåse, og et program der
hedder sambar. Programmet kan køre på Linux.

Jeg skriver lige til udbyderen igen og ser om jeg ikke nok skulle kunne få
lidt hjælp eller om jeg skal have en hel anden pakkeløsning hos dem

Undskyld ulejligheden

/niels

Fra : Sune Christesen

Dato : 23-02-05 17:55

> Jeg skriver lige til udbyderen igen og ser om jeg ikke nok skulle
> kunne få lidt hjælp eller om jeg skal have en hel anden pakkeløsning
> hos dem
>
> Undskyld ulejligheden
Held og lykke, vi overlever nok ;)
Sune Christesen
http://www.ActiveWebs.dk/

Fra : Allan Soerensen

Dato : 24-02-05 13:34

"Niels Poulsen" <niels.poulsen@npnet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skriver lige til udbyderen igen og ser om jeg ikke nok skulle kunne få
> lidt hjælp eller om jeg skal have en hel anden pakkeløsning hos dem

Udbyderen har solgt din virtuel server plads.
Du skal nok ikke forvente at de yder support på at du ikke kan finde ud af
at installere et stykke software. Det er ikke det du har købt hos dem.