Andre muligheder for internet end ADSL i H~
Fra : Sørensen

Dato : 23-02-05 08:58

Hej!
Vi er lige flyttet til 9800 Hjørring i Nordjylland. Der skal jeg
selvfølgelig
have bredbånd, så jeg kan holde op med at blokere telefonlinjen konstant.

- Er der andre muligheder for bredbånd i Hjørring end de sædvanlige
(=ADSL+StofaNet+Webspeed)?

Jeg mindes nemlig, at der var snak om et par store projekter i netop denne
by, selvom jeg ikke præcis kan huske, hvad det er, jeg har hørt eller læst
(om det fx var via en bredbåndsudbyder, Det Digitale Nordjylland, et
el-selskab, optisk forbindelse, trådløst net eller noget helt andet)..

Tak for tips! :)
MVH Sørensen

Fra : Thorbjørn Spurre Jen~

Dato : 03-03-05 19:39

"Sørensen" <ingenspam_duvedikkehvem@hotmail.nix> skrev i en meddelelse
> [...]
> (om det fx var via en bredbåndsudbyder, Det Digitale Nordjylland, et
> el-selskab, optisk forbindelse, trådløst net eller noget helt andet)..

Sonofon FWA. Det kommer and på line of sight men det er ar et alternativ.