Opsætning af Forte Agent
Fra : emj

Dato : 11-05-05 19:47

emj <emjnospam@stofanet.dk>, skrev i
news:<9sj381dde8f95np0rejh4r1l19ifbqdtfo@4ax.com>:

Det blev forkert.

Hvordan får jeg forte Agent til at skrive

emj <emjnospam@stofanet.dk>, skrev i

Så Message-ID bliver klikbar og virker hos alle uanset newsreader?

Hilsen emj

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-05-05 11:35

emj skrev:

>Hvordan får jeg forte Agent til at skrive

>emj <emjnospam@stofanet.dk>, skrev i

>Så Message-ID bliver klikbar og virker hos alle uanset newsreader?

Ikke helt det du spørger om:

Lad være. Drop også mailadressen. Begge dele står allerede i
headerne, og det er sjældent at man har brug for de to
oplysninger.

--
Bertel

Fra : emj

Dato : 12-05-05 22:08

>Lad være. Drop også mailadressen.

Jeps, jeg er med på at droppe mailadressen, men hvordan fik du den til
automatisk at skrive:
emj skrev:

>Begge dele står allerede i
>headerne, og det er sjældent at man har brug for de to
>oplysninger.

I headeren står der kun
58c6815o9qt7j7lrnv5vkopk7e70m37mne@news.stofanet.dk
Det kan man ikke klikke sig tilbage til indlægget på. Det irriterer
mig skrækkeligt

Hilsen emj

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-05-05 22:42

emj skrev:

>Jeps, jeg er med på at droppe mailadressen, men hvordan fik du den til
>automatisk at skrive:
>emj skrev:

Kik her:
http://bertel.lundhansen.dk/agent/agent.php?page=opt_posting
under punktet "Introductions".

Det er nogen tid siden jeg lavede mine oversigter, så det er
måske ikke præcis samme opsætning jeg bruger i dag, men hvis der
er ændringer, er det petitesser.

>I headeren står der kun
>58c6815o9qt7j7lrnv5vkopk7e70m37mne@news.stofanet.dk
>Det kan man ikke klikke sig tilbage til indlægget på. Det irriterer
>mig skrækkeligt

Det forstår jeg ikke. Her er den relevante header taget fra dit
indlæg:

Hvis jeg dobbeltklikker på en af disse id'er, får jeg det
tilsvarende indlæg at se. I min opsætning åbnes der et nyt
vindue, men det kan man vælge anderledes.

--
Bertel

Fra : emj

Dato : 12-05-05 23:26

Bertel Lund Hansen skrev:

>Kik her:
>http://bertel.lundhansen.dk/agent/agent.php?page=opt_posting
>under punktet "Introductions".

Tak, det funker ;--)

>Det forstår jeg ikke. Her er den relevante header taget fra dit
>indlæg:

Ja, det er ikke der, problemet opstår. Jeg kan fint klikke mig tilbage
i en tråd, men hvis man vil henvise til en gammel tråd, så mangler der
et news: foran.
Det hjælper selvfølgelig ikke så meget, hvis det kun er mig, der er
sætter det på mine indlæg

Hilsen emj

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-05-05 22:46

emj skrev:

>58c6815o9qt7j7lrnv5vkopk7e70m37mne@news.stofanet.dk
>Det kan man ikke klikke sig tilbage til indlægget på. Det irriterer
>mig skrækkeligt

Det kan man sagtens, undt. i OE, du bruger Agent og medmindre du
har ændret standardopsætningen så får du en dialogboks, hvor du
skal vælge om det er en mailadresse eller et message-id.

Ellers kan man gå i start => kør => skrive news: og så kopiere
message-id ind og indlægget vil blive åbnet i den nyhedslæser,
der er default på systemet (også OE).
--
Knud

Fra : emj

Dato : 12-05-05 23:27

Knud Gert Ellentoft skrev:

>Ellers kan man gå i start => kør => skrive news: og så kopiere
>message-id ind og indlægget vil blive åbnet i den nyhedslæser,
>der er default på systemet (også OE).

Fint nok. Det vidste jeg ikke.
Hilsen emj