Par-filer?
Fra : Ukendt

Dato : 29-04-05 20:07

Når jeg kigger i de Binære grupper med NBP kan jeg eks. se en fil delt op i
rar-filer og desuden en del tilhørende par2-filer. Hvad skal de par-filer
bruges til?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-04-05 20:35

"Ivan [7100]" <ig(snabela)tunet.danmark> skrev:

>Når jeg kigger i de Binære grupper med NBP kan jeg eks. se en fil delt op i
>rar-filer og desuden en del tilhørende par2-filer. Hvad skal de par-filer
>bruges til?

Til at gendanne manglende eller ødelagte filer.
Søg på Google og du får mange brugbare sider i brugen af dem.
--
Knud

Fra : Mads

Dato : 29-04-05 20:42

On Fri, 29 Apr 2005 21:06:41 +0200, "Ivan [7100]"
<ig(snabela)tunet.danmark> wrote:

>Når jeg kigger i de Binære grupper med NBP kan jeg eks. se en fil delt op i
>rar-filer og desuden en del tilhørende par2-filer. Hvad skal de par-filer
>bruges til?

PAR filer kan genskabe manglende RAR filer og reparere
beskadigede RAR filer.
Det gøres med programmet QuickPar
http://www.quickpar.org.uk/

mvh Mads

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-05 14:52

> PAR filer kan genskabe manglende RAR filer og reparere
> beskadigede RAR filer.
> Det gøres med programmet QuickPar
> http://www.quickpar.org.uk/

Tak for svaret, mads.