E-Mail
webnoob 5265
Webside med emailadresse-opslag
Fra : Lars HT

Dato : 28-04-05 08:00

Sikkert OT, men alligevel:

Hvilken er de(n) bedste webside med mulighed for at slå emailadresser op
(danske)???

Lars

Fra : Martin Schultz

Dato : 28-04-05 14:37

Lars HT <aslaktoke@yahoo.danmark> skrev 2005-04-28:
> Sikkert OT, men alligevel:
>
> Hvilken er de(n) bedste webside med mulighed for at slå emailadresser op
> (danske)???

Der er ikke nogen rigtigt. Mest nok pga. SPAM problemet.

MArtin
med mindre andet er angivet.

Fra : Lars HT

Dato : 28-04-05 16:32

"Martin Schultz" <news2005@adsltips.invalid> wrote in message

> Der er ikke nogen rigtigt. Mest nok pga. SPAM problemet.

Nej, det kan der jo godt være noget om!

Tak for svaret!

Lars

Fra : John

Dato : 28-04-05 16:54

"Martin Schultz" skrev i en meddelelse

> Der er ikke nogen rigtigt. Mest nok pga. SPAM problemet.

- men du ka' evt slå et slag forbi her:
http://www.ni.dk/soegevaerktoejer/

Kig fx nederst på siden: E-mail Kataloger.

Mvh John

Fra : Lars Raaby

Dato : 29-04-05 19:35

www.epost.dk