Opera 8, mail og news
Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 27-04-05 13:24

Der må være et eller andet jeg får stirret mig blind på, men jeg kan
simpelthent ikke finde de newsgroups jeg abonnerede på da jeg
installerede Opera.
Lige først fungerede det helt fint, men efter jeg så oprettede en mail
konto, så kan jeg slet, slet ikke finde ud af hvor i hhh jeg kan finde
og læse de newsgroups jeg abonnerer på.

Hvad kan detvære jeg overser?

Jan

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 27-04-05 15:14

Jan Allan Andersen <akkerdk@gmail.com> posting:

>Der må være et eller andet jeg får stirret mig blind på, men jeg kan
>simpelthent ikke finde de newsgroups jeg abonnerede på da jeg
>installerede Opera.

Måske du har fået sat den til kun at vise bestemte kontotyper.

Prøv at højreklikke på et fremvisningspunkt, fx "alle meddelelser".
Vælg "vis meddelelser fra" og vælg "alle".

--
What is life, except excuse for death,

http://www.opera.com/products/desktop/compare/

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 27-04-05 20:38

Christian Bohr-Halling skrev:

> Prøv at højreklikke på et fremvisningspunkt, fx "alle meddelelser".
> Vælg "vis meddelelser fra" og vælg "alle".

Jamen, altså, det er jo fantastisk
Det var lige netop dét - Tak for hjælpen

Jan

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 27-04-05 20:57

Jan Allan Andersen <akkerdk@gmail.com> posting:

>Jamen, altså, det er jo fantastisk

Du får lige et tip med på vejen i relation til dette:

Du kan -- hvis du har flere kontoer -- skrive en tekst i feltet
"kontokategori" under egenskaberne for de forskellige kontoer. Du
kan eksempelvis skrive "mine kontoer for mit arbejde" ved de
kontoer, der er relevant i en abj.mæssig situation. Du kan også
oprette en kategori for kontoer du har i forbindelse med en
fritidsinteresse og kalde den "mine kontoer for fritid".

Og så til tippet: Nu kan du så skifte mellem at få fremvist "mine
kontoer for mit arbejde" og "mine kontoer for fritid" på præcist
samme måde, som jeg beskrev i forrige indlæg.