E-Mail
webnoob 5265
brug af genvej i adressefeltet
Fra : Anna le Dous

Dato : 17-04-05 22:07

Kære gruppe.
Jeg har problemer med @ -tegnet, når jeg skal skrive det i adresselinien i
Outlook 2003, idet den ikke skriver @ når jeg bruger ctrl+alt+2, kun når jeg
bruger altGr+2-tasten. Den sidste genvej er særdeles upraktisk for mig at
bruge. Den første genvej virker fint, når jeg skriver en almindelig besked i
tekstfeltet, bare ikke i adresselinien. Desuden har jeg oprettet genvejen
ctrl+x for @, men dette virker også kun alle andre steder end adressefeltet.
Er der nogen der kender dette problem og ved hvordan man får Outlook 2003
til anvende andre genveje end altgr+2 i adressefeltet?

Mange hilsener

Anna

Fra : Jørn Andersen

Dato : 17-04-05 23:07

On Sun, 17 Apr 2005 23:06:34 +0200, "Anna le Dous" <nomail@mail.dk>
wrote:

Hej Anna,

>Jeg har problemer med @ -tegnet, når jeg skal skrive det i adresselinien i
>Outlook 2003, idet den ikke skriver @ når jeg bruger ctrl+alt+2, kun når jeg
>bruger altGr+2-tasten.

Skørt - i Outlook 2000 virker det OK.

<snip>
>Er der nogen der kender dette problem og ved hvordan man får Outlook 2003
>til anvende andre genveje end altgr+2 i adressefeltet?

Alt + 0064 virker hos mig (i 2003).
(tallene skal indtastes på det numeriske tastatur)

- og endda også med:
Alt + 064
- eller:
Alt + 64

Good luck,
Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Else Holm

Dato : 18-04-05 10:29

"Anna le Dous" <nomail@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogen der kender dette problem og ved hvordan man får Outlook 2003
> til anvende andre genveje end altgr+2 i adressefeltet?

- så lærte jeg også noget i dag, som gjorde tilværelsen lidt nemmere!

Jeg har troligt i alle årene skrevet AltGr + 2, men nu lærte jeg en
anden genvej - og den virker i hvert fald i Outlook 2000!. Jeg håber,
du får løst dit problem.

--
Else