E-Mail
webnoob 5265
Email-server der henter pop3-mails
Fra : Martin Edwards

Dato : 14-04-05 07:15

Hej

Jeg leder efter en email server der kan hente mails ned fra en pop3 som så
mine lokale klienter kan koble sig på med imap. Det skal helst være
freeware og så simpelt som muligt at bruge, da min kunde ikke leder efter
de store omkostninger ved omlægningen.

VH

Martin - Lyngby

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 14-04-05 09:29

Martin Edwards skrev:

> [...]
> mine lokale klienter kan koble sig på med imap. Det skal helst være
> freeware og så simpelt som muligt at bruge, da min kunde ikke leder efter

Du har ikke skrevet hvilken platform mailserveren skal køre på - men
hvis det er under windows, kan jeg anbefale Hamster:

<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Martin Edwards

Dato : 14-04-05 11:54

Ja, du har ret, det er til windows - min fejl :) Og tak, det vil jeg
kigge nærmere på

Jens Gyldenkærne Clausen <jens@gyros.invalid> wrote in

Fra : Dino

Dato : 14-04-05 15:48

Den 14-4 2005 skrev Jens Gyldenkærne Clausen i
dk.edb.internet.software.mail+news:

Hamsters hjemmeside er <http://www.tglsoft.de/>

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Martin Schultz

Dato : 14-04-05 11:07

Martin Edwards <edwards@ostenfeld.dk> skrev 2005-04-14:
> [...]
> mine lokale klienter kan koble sig på med imap. Det skal helst være
> freeware og så simpelt som muligt at bruge, da min kunde ikke leder efter

fetchmail virker fint til formålet.

Martin
med mindre andet er angivet.