kan ikke åbne links i e-mails
Fra : msp

Dato : 11-04-05 17:05

Jeg har spurgt tidligere, men har endnu ikke fundet ud af hvorfor jeg ikke
kan åbne link til hjemmesider i mine e-mails.
Er der nogen der gider at give et tip om en evt. årsag til dette.

Mogens

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-04-05 18:03

msp skrev:

>Jeg har spurgt tidligere, men har endnu ikke fundet ud af hvorfor jeg ikke
>kan åbne link til hjemmesider i mine e-mails.

Og i hvilket mailprogram er det?

Skulle det være Outlook Express, så spørg i OE-gruppen, se
signatur.
--
med venlig hilsen Knud
Bruger du Outlook Express?

Fra : Fru Sørensen

Dato : 14-04-05 06:31

"msp" <chat@s-pedersen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan åbne link til hjemmesider i mine e-mails.
> Er der nogen der gider at give et tip om en evt. årsag til dette.

Hej Mogens

Jeg har fået samme fænomen.
Umiddelbart kom det efter én af de automatiske opdateringer af win2000
pro.
Jeg har fundet ud af at det både er i Outlook og i Outlook Express.
Men i OE kan du bruge linkene ved at åbne Internet Explorer før du klikker
på linket.
Men det virker bare ikke i Outlook.

Sååååå jeg håber også der sidder nogen derude der ved lidt om det

Mvh Lene