Flytte rundt på tabs i Firefox?
Fra : JS

Dato : 05-04-05 15:53

Jeg er vild med den der tab funktion hvor man bare åbner et vindue i en ny
tab istedet for at man åbner en helt ny Firefox.

Men findes der en mulighed for at man kan flytte rundt på de tabs så man kan
sortere dem hvis man har mange åbne?

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 05-04-05 16:21

JS wrote:
> Men findes der en mulighed for at man kan flytte rundt på de tabs så
> man kan sortere dem hvis man har mange åbne?

Nu hører dette jo nok til i browser-gruppen!

Jeg er ret sikker på, at der findes en extension til det. Jeg mener i hvert
fald at jeg har haft den installeret. Prøv evt at se nærmere på denne side:
<https://addons.mozilla.org/extensions/showlist.php?application=firefox&version=1.0&os=Linux&category=Tabbed%20Browsing>

FUT er sat til news:dk.edb.internet.software.browser

--
Mvh/Martin K
www.LEMANSarea.dk - Motorløbet Le Mans i koncentreret form!