Efterlyser: "Emailserver som kan bruges so~
Fra : PØLLE

Dato : 01-04-05 20:09

Hej alle

Når man har en fast netleverandør bliver man tilbudt mindst 1 mailadresse.
Hvis man så skifter netleverandør slettes denne mailadresse og man skal til
at forklare diverse personer og firmaer, at man har fået ny mailadresse.

Jeg er p.t. tvangsindlagt til TDC via Dansk Kabel TV og kan derfor også
benytte mig af Webmail, men denne facilitet fjernes sikkert, hvis jeg
skifter netleverandør, derfor spørger jeg til:
"Er der en GRATIS server man kan hjemtage sine mails men også bruge på samme
måde som Webmail og Hotmail" ???

Mvh
PØLLE

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-05 23:11

On Fri, 1 Apr 2005 21:08:30 +0200, PØLLE wrote:

>"Er der en GRATIS server man kan hjemtage sine mails men også bruge på samme
>måde som Webmail og Hotmail" ???

Hvad med en Gmail konto - den virker både som webmail og kan poppes
hjem i fx Outlook Express.

/jesper

Fra : PØLLE

Dato : 01-04-05 23:23

Hej Jesper

Tak for dit svar, men jeg har imellemtiden fundet gmail

PØLLE