Outlook 2003 - tilføje adresse automatisk ~
Fra : Willie Garvin

Dato : 01-04-05 13:51

Jeg sidder og leder med lys og lygte efter en funktion i Outlook 2003.
Måske findes den slet ikke, eller også har jeg bare ikke kigget det
rigtige sted.
Det jeg er ude efter er, at afsenderen af en mail som jeg svarer på,
automatisk bliver tilføjet til mit adressekartotek. At kigge i
hjælpefilen har ikke gjort mig klogere................

Gu´ved om en eller anden, ved hvodden det skal gribes an?

--
Med Venlig Hilsen
- A

Fra : Else Holm

Dato : 01-04-05 21:53

"Willie Garvin" <no@way.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjælpefilen har ikke gjort mig klogere................
>
> Gu´ved om en eller anden, ved hvodden det skal gribes an?

Jeg kan fortælle dig, hvor funktionen ligger i Outlook 2000 - og så
meget, plejer de jo ikke at lave om, så det er sikkert nogenlunde det
samme. Gå ind i Funktioner > Indstillinger > E-mail indstillinger >
Anrbring automatisk de personer jeg svarer i ....!

--
Else