outlook
Fra : Jorgen

Dato : 25-03-05 09:07

Hvis man nu vil bruge Kalender, opgaver m.m.
i Outlook uden Outlook mail program, men bruge
Outlook Express mail program, kan det lade sig gøre ?
og hvordan ?

Jørgen
http://www.sitecenter.dk/bodholdt/
http://home20.inet.tele.dk/bodholdt/

Fra : Palle Jensen

Dato : 25-03-05 09:45

Den 25 mar 2005 mumlede Jorgen noget i denne stil:

> Hvis man nu vil bruge Kalender, opgaver m.m.
> i Outlook uden Outlook mail program, men bruge
> Outlook Express mail program, kan det lade sig gøre ?
> og hvordan ?

Hvilket problem er du da stødt ind i?

Du klikker på Outlook Express ikonet og åbner Outlook Express og
opsætter en eller flere konti, og bruger det som mailprogram.

Når du vil kigge i din kalender åbner du Outlook...

De to programmer kører fint hver for sig...

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Jorgen

Dato : 25-03-05 10:08

Hej

Hver gang jeg åbner Outlook for at kikke i kalenderen,
starter mail programmet, og med jævnlig mellemrum.
hvis det kunne undgås. ?

Jørgen

Fra : Anders Lund

Dato : 25-03-05 10:11

Jorgen wrote:
> Hver gang jeg åbner Outlook for at kikke i kalenderen,
> starter mail programmet, og med jævnlig mellemrum.
> hvis det kunne undgås. ?

Gå i funktioner -> Konti -> Kontonavn -> Egenskaber og "der inde et
sted" fjerner du hakket i at den skal "medtag denne konto når der
synkronisers".

Et sted i Funktioner -> Indstillinger kan du også slå fra at den
reglmæssigt skal hente post. Jeg kan dog ikke huske hvor man gør det og
det er vist også forskelligt fra hver Outlook version.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-05 10:21

Jorgen skrev:
> Hej
>
> Hver gang jeg åbner Outlook for at kikke i kalenderen,
> starter mail programmet, og med jævnlig mellemrum.
> hvis det kunne undgås. ?

Kontrolpanel/Internetindstillinger/Programmer
og der definerer du hvilket program du bruger
til email.

--
Otto Pæd

Fra : Calle.

Dato : 25-03-05 14:53

Jorgen wrote:
> Hej
>
> Hver gang jeg åbner Outlook for at kikke i kalenderen,
> starter mail programmet, og med jævnlig mellemrum.
> hvis det kunne undgås. ?

fjern de konti du har i outlook, så henter den jo ikke noget
--
Calle.