Antispam programmer
Fra : Søren Lund

Dato : 22-03-05 20:04

Hej

Er der nogen der kan anbefale er godt freeware antispam program ?

Er det den rigtige gruppe ?

Søren

Fra : Lars Klintholm

Dato : 22-03-05 20:27

Den 22 mar 2005 skrev Søren Lund i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Er der nogen der kan anbefale er godt freeware antispam program ?

Her er et par stykker at vælge imellem

http://www.mailwasher.net/
http://keir.net/k9.html
http://www.spamfighter.com/
http://www.spamihilator.com/
http://www.spampal.org/
http://www.artplus.hr/adapps/eng/xterminator.htm

Jeg har prøvet dem alle i kortere eller længere tid, spamihilator er
min favorit for tiden

> Er det den rigtige gruppe ?

Helt forkert er den vel ikke, men ellers er der meget spamsnak i
dk.admin.netmisbrug

Lars Klintholm

Fra : Lars HT

Dato : 22-03-05 20:48

"Søren Lund" <srl@get2net.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er der nogen der kan anbefale er godt freeware antispam program ?

Spamihilator har jeg brugt et års tid - er meget godt tilfreds!

Lars

Fra : Søren Lund

Dato : 22-03-05 21:27

> Spamihilator har jeg brugt et års tid - er meget godt tilfreds!
>
> Lars

Tak for svarene. Jeg har installeret den nu. Kan den gøres Dansk ?

Søren

Fra : Lars Klintholm

Dato : 22-03-05 22:01

Den 22 mar 2005 skrev Søren Lund i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Tak for svarene. Jeg har installeret den nu. Kan den gøres Dansk ?

Jada.

Settings, Language, Check Now

Lars Klintholm

Fra : Søren Lund