"Der opstod en script fejl i Internet Expl~
Fra : karlodk@hotmail.com

Dato : 19-03-05 16:27

Har fået helt ny Pc med Office XP på.

Nu har jeg så installeret to programmer på PC´en
FrontPage2000 + Microsoft Image Composer samt installeret Macromedia
flashplayer.

Efter disse installationer, er min Outlook begyndt at drille.
Når jeg startet Outlook op, kommer der en fejlmeddelelse på skærmen.
Ved at trykke JA el. NEJ kommer jeg videre ind i Outlook. Det er lige
meget hvad jeg svarer!!

Fejlmeddelelsen der dukker op siger flg;

"Der opstod en script fejl i Internet Explorer"
Linie - 296
Tegn - 1
Fejl - Klassen er ikke registreret
Kode - 0
URL - Outlook:i%20dag

Vil du forsætte med at afspille scripts på denne side
JA - NEJ

Hvis jeg klikker lidt rundt mellem kalender-kontaktpersoner-post
så opstår fejlmeddelelsen igen, hver gang jeg vælger Post.

Hva´ kan jeg mon gøre for at afhjælpe fejlen?

Mvh.
KarloDK

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-03-05 17:54

Den 19-03-05 16.26 skrev karlodk@hotmail.com følgende:

> Hvis jeg klikker lidt rundt mellem kalender-kontaktpersoner-post
> så opstår fejlmeddelelsen igen, hver gang jeg vælger Post.
>
> Hva´ kan jeg mon gøre for at afhjælpe fejlen?

Jeg ved ikke, om der findes en decideret fejlrettelse til dit problem,
men jeg vil tro, at den letteste løsning vil være at geninstallere Outlook.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis kabaler og bridge.