Outlook og flere mailadresser
Fra : Jan Tønder

Dato : 16-03-05 18:33

Hej.

Jeg har tre forskellige adresser tilknyttet min pop3 postkasse hos TDC (en
mailadresse knyttet til mig, en mailadresse knyttet til min kæreste og en
fælles mailadresse). Nu er det sådan, at jeg kun kan sende fra Outlook med
én af de tre mailadresser som afsender (med mindre man da går ind under
indstillinger på ens konto i Outlook og ændrer adressen, hvilket naturligvis
er alt for bøvlet). Dette betyder også, at hvis en person sender en mail til
mig via en af de andre mailadresser jeg har, så vil vedkommende, hvis jeg
besvarer denne mail fra Outlook, få svar fra min "standard" mailadresse, som
er registreret i Outlook.

Er der nogen der ved hvordan man kan besvare indkomne mails med den samme
mailadresse, som afsenderen har valgt? Måske det også er muligt at vælger
afsender-mailadressen når man skriver en ny mail?

Den umiddelbare løsning ville være at have flere POP-3 konti hos TDC og så
oprette flere konti i Outlook, men det er jo en LIDT dyr løsning

Jeg ser frem til nogle gode forslag/tips

Mvh Jan T

Fra : John

Dato : 16-03-05 19:21

"Jan Tønder" skrev i en meddelelse

> Er der nogen der ved hvordan man kan besvare indkomne mails med den samme
> mailadresse, som afsenderen har valgt? Måske det også er muligt at vælger
> afsender-mailadressen når man skriver en ny mail?

Alt det og meget mere kan: http://www.eprompter.com/

Mvh John

Fra : Jan Tønder

Dato : 16-03-05 22:01