Hjælp til åbning af komprimerede filer
Fra : Jesper H. Hansen

Dato : 15-03-05 11:27

Hej.

Ser til min store skræk at alle mine mails er væk fra outlook Express. Har
så fundet nogle 100 mb indbakke og sendte meddelelser, men kan ikke
importere dem tilbage.

Er der nogle der har fif til hvordan jeg får mine mails tilbage?

vh

Jesper Horn

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-05 12:25

Jesper H. Hansen skrev:
> [...]
> men kan ikke importere dem tilbage.
>
> Er der nogle der har fif til hvordan jeg får mine mails tilbage?

Det er der jo nok, men de sidder i:

--
Otto Pæd