Free agent + husk tråde
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 13-03-05 10:34

Hejsa

I periode skriver jeg meget på usenet. Jeg kunne godt tænke mig, hvis
man kunne lave en slags 'foretrukne' tråde i Free Agent, så man
hurtigt kunne finde sine egne indlæg igen i een samlet oversigt i
stedet for at skulle søge.

(u)muligt?

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Jack

Dato : 13-03-05 12:23

Den Sun, 13 Mar 2005 10:33:31 +0100, Bo Kamp Dudek <FJERNbo@bodudek.dk>
skrev:

> [...]
>man kunne lave en slags 'foretrukne' tråde i Free Agent, så man
>hurtigt kunne finde sine egne indlæg igen i een samlet oversigt i

Lav et "Watch"-filter på din egen afsenderadresse. Se Under
"Windows"-"Open Usenet Filters".

mvh Jack

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 16-03-05 20:51

[...]

>Lav et "Watch"-filter på din egen afsenderadresse. Se Under
>"Windows"-"Open Usenet Filters".

det har jeg så prøvet, men jeg ved ikke helt, hvad jeg så skal kigge
efter.. mine egne tråde bliver ikke markeret..

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-03-05 22:43

Bo Kamp Dudek skrev:

>det har jeg så prøvet, men jeg ved ikke helt, hvad jeg så skal kigge
>efter.. mine egne tråde bliver ikke markeret.

Bliver de ikke mærket med briller?

Lav et filter efter følgende opskrift:

========
Filterbetingelse:
   Author: Bo Kamp Dudek <FJERNbo@bodudek.dk>

Watch action:
   Watch thread

Scope:
   Global

========

Hvis ikke det får dine egne tråde til at blive mærket med
briller, så er der noget galt - hvis du da ikke bruger
forskellige mailadresser. I så fald må du nøjes med at filtrere
på det som altid går igen som afsender.

--
Bertel

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 18-03-05 09:19

[...]

>Lav et filter efter følgende opskrift:
>
>========
>Filterbetingelse:
>    Author: Bo Kamp Dudek <FJERNbo@bodudek.dk>
>
>Watch action:
>    Watch thread
>
>Scope:
>    Global

>========

aaaaaah ja, tak for en udførlig guide.. det var lige det, der skulle
til

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk