massepost må ikke se hinandens emailadress~
Fra : Saligia

Dato : 11-03-05 14:40

Jeg vil gerne sende en email ud til flere emailadresser, men dem jeg sender
til skal ikke kunne se hinandens adresser.
Hvordan klarer jeg den? ...og kan Outlook klare den?

mvh Saligia

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 11-03-05 14:45

"Saligia" <spam@holmrasmussen.dk> writes:

> Jeg vil gerne sende en email ud til flere emailadresser, men dem jeg sender
> til skal ikke kunne se hinandens adresser.

Kan du ikke bruge BCC?

> Hvordan klarer jeg den? ...og kan Outlook klare den?

Det vil jeg tro, men jeg bruger ikke Outlook, så jeg ved det ikke.

--
Jacob - www.bunk.cc
To laugh at men of sense is the privilege of fools.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 11-03-05 14:52

Jacob Bunk Nielsen skrev:

> Kan du ikke bruge BCC?

God ide.

> Det vil jeg tro, men jeg bruger ikke Outlook, så jeg ved det ikke.

I Outlook skal man vælge "Vis => BCC-felt" i menuen på en ny meddelelse.
Vær opmærksom på at menupunktet kan være skjult - i givet fald kommer
det frem ved at vælge dobbeltpilen i bunden af menuen eller blot ved at
vente et par sekunder.

Ovenstående er testet i Outlook 2000, men passer formentlig også på
nyere og ældre udgaver.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 11-03-05 17:46

> [...]
> Vær opmærksom på at menupunktet kan være skjult - i givet fald kommer
> det frem ved at vælge dobbeltpilen i bunden af menuen eller blot ved

Jeg har oplevet at brug af bcc-feltet giver problemer hos modtagerne.
Brugere af de gratis webmail-services oplever, at deres spam-filter
sender også privat post adresseret med bcc direkte i papirkurven eller
spam-mappen.

Mikkel

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-03-05 19:17

Den 11-03-05 17.45 skrev Mikkel Møldrup-Lakjer følgende:

> [...]
> Brugere af de gratis webmail-services oplever, at deres spam-filter
> sender også privat post adresseret med bcc direkte i papirkurven eller

I så fald kan man bruge et program som Group Mail, der tager en
adresseliste og sender mailsene enkeltvis med adressen i til-feltet.
Programmet findes i en gratis version, Group Mail Free, der kan hentes på:
http://www.infacta.com

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs hvilke fordele Firefox giver, og lær at udnytte programmets mange

Fra : GiWeo

Dato : 11-03-05 15:03

Hejsa

>Jeg vil gerne sende en email ud til flere emailadresser, men dem jeg sender
>til skal ikke kunne se hinandens adresser.
>Hvordan klarer jeg den? ...og kan Outlook klare den?

Skriv adresserne i feltet BCC i steder for i CC

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Mikael Schøler

Dato : 11-03-05 15:05

GiWeo wrote:
> Hejsa

> Skriv adresserne i feltet BCC i steder for i CC

Jeg vil også... Skriv i BCC feltet..

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 12-03-05 00:29

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil også... Skriv i BCC feltet..

Må jeg have lov at tilføje at man kan
bruge BCC feltet. At I ved det.
Så kan I lære det. . . . . . .Sq.
*GGG*

Fra : Saligia

Dato : 11-03-05 16:00

> Skriv adresserne i feltet BCC i steder for i CC

Tak for hjælpen!