Vise vedhæftede filer i udskrift
Fra : Jacob Mygind

Dato : 10-03-05 09:36

Hej gruppe.

Efter vores EDB ansvarlige har pillet ved min maskine, får jeg ikke vist
vedhæftninger når jeg printer emailen. Jeg kan ikke finde noget om det i
hjælp, har i nogen ideer.

Kører Outlook 2002 SP3

Mvh
Mygind

Fra : Bruno Christensen

Dato : 10-03-05 20:00

On Thu, 10 Mar 2005 09:35:48 +0100, Jacob Mygind wrote:

> [...]
>
> Efter vores EDB ansvarlige har pillet ved min maskine, får jeg ikke vist
> vedhæftninger når jeg printer emailen. Jeg kan ikke finde noget om det i

Henvend dig til din EDBansvarlige og få noget at vide om vira....

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Jacob Mygind

Dato : 11-03-05 07:43

"Bruno Christensen" <news@lphund.dk> skrev i en meddelelse

> Henvend dig til din EDBansvarlige og få noget at vide om vira....
>
> --

Haha han er ikke den hurtigste snegl i skoven, han er mest til opsætning af
hardware. Problemet opstod da han fjernede WinXP SP2, fordi jeg ikke kunne
gemme på netværket, det hjalp dog ikke . Jeg kan ikke finde nogen virus.

Mvh
Mygind