hvordan forbindes internt USB-kort til fro~
Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 12-05-05 01:15

Har købt et USB-kort 2.0 med fire eksterne og en intern port
(traditionel USB-hunstik) til at erstatte USB 1.1, som er integreret i
bundkortet og føres ud bagtil og på fronten..

Jeg vil gerne forbinde det nye korts interne port med mit gamle stik
på fronten af kabinettet, men forbindelsen mellem frontport og
bundkortet er et lille xx-pin hun-stik, som ikke passer i.
Kan man få en adapter fra xx-pin til USB - eller er der en anden smart
måde at forbinde det på (helst uden brug af loddekolbe m.m.)

PFT

Lars.

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 12-05-05 01:24

On Thu, 12 May 2005 02:14:50 +0200, jubija@yahoo.dk wrote:

> [...]
>Kan man få en adapter fra xx-pin til USB - eller er der en anden smart
>måde at forbinde det på (helst uden brug af loddekolbe m.m.)

øh glemte lige, at "xx" skulle dække over det antal huller, der er i
stikket, men det er vist 10 eller 12.

Lars

Fra : Claus Tersgov

Dato : 12-05-05 02:01

<jubija@yahoo.dk> skrev

> [...]
> Kan man få en adapter fra xx-pin til USB - eller er der en anden smart
> måde at forbinde det på (helst uden brug af loddekolbe m.m.)

Jeg tror ikke, at der findes nogle færdige adaptorer. Du er nok nødsaget til
at købe et USB bagpanel og så pille bøjlen af. Det er sikkert langt det
nemmeste. www.tersgov.dk\hub\usbbracket.jpg

Claus
--
Tyverialarm sælges! Kun kr 499,-
Indbygget telefon dialer. 3 styk trådløse rumfølere.

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 13-05-05 18:22

On Thu, 12 May 2005 03:01:14 +0200, "Claus Tersgov"
<nospamnews@tersgov.dk> wrote:

>Jeg tror ikke, at der findes nogle færdige adaptorer. Du er nok nødsaget til
>at købe et USB bagpanel og så pille bøjlen af. Det er sikkert langt det
>nemmeste. www.tersgov.dk\hub\usbbracket.jpg

okay - tak for hjælpen

Lars