IDE til USB2 edbpriser?
Fra : M.I

Dato : 09-05-05 13:29

Hej

Jeg er på jagt efter en IDE til USB2 adapter. Jeg kan se de findes, men det
ville selvf. være rart at få en af de billige. Uden held har jeg forsøgt
edbpriser.dk. Hvad skal man slå op under?

M.I

Fra : Brian S Jensen

Dato : 09-05-05 13:38

"M.I" <doeFJERN@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det ville selvf. være rart at få en af de billige. Uden held har jeg
> forsøgt edbpriser.dk. Hvad skal man slå op under?

Hej

Det der nok bedst kan betale sig, er at købe en USB Harddisk-boks
og så bare snuppe indmaden fra den

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 09-05-05 13:39

"M.I" <doeFJERN@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er på jagt efter en IDE til USB2 adapter.
Er det måske sådan en her du tænker på?
http://www.bj-trading.dk/dk/info.asp?varenr=DIV-4-11-7

--
Bjørn E. Thorup
http://www.thabear.dk

Fra : Claus Tersgov

Dato : 09-05-05 13:42

> [...]

> ville selvf. være rart at få en af de billige. Uden held har jeg forsøgt
> edbpriser.dk. Hvad skal man slå op under?

http://www.computer-parts.dk/cgi-bin/shop/USBIDECO01.html

http://www.computer-parts.dk/cgi-bin/shop/USBIDECO02.html

Kig evt også på www.danbit.dk

Claus
--
Tyverialarm sælges! Kun kr 499,-
Indbygget telefon dialer. 3 styk trådløse rumfølere.