Køb af ny fladskærm...
Fra : dhek

Dato : 08-05-05 15:10

Hej gruppe,

Jeg står og skal til at investere i en ny faldskærm, spørgsmålet er blot
hvilken - er der nogen der har gode erfaringer med specifikke modeller,
kender nogle gode guides el.lign. så vil jeg blive glad.

Rent prismæssigt er jeg villig til at give ca. 5000 max for den og den skal
være 19'' og sort.

Har kigget på edbpriser på forskellige modeller og overvejer pt. ViewSonic
VP191b (Sort) til ca. 3650 kr.

Håber der er nogen der har nogle gode input/kommentarer.

Mvh.
Daniel

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 08-05-05 15:24

dhek skrev:

> Jeg står og skal til at investere i en ny faldskærm,
> spørgsmålet er blot hvilken - er der nogen der har gode
> erfaringer med specifikke modeller, kender nogle gode guides
> el.lign. så vil jeg blive glad.

Der findes ikke en decideret gruppe på usenettet, som handler
om faldskærme, men der findes <news:dk.edb.hardware.skaerm>,
som omhandler computerskærme. Prøv evt. i den, hvis du ikke
får et brugbart svar her. ;)

<http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.hardware.skaerm>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : dhek

Dato : 08-05-05 15:37

"Thomas G. Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> om faldskærme, men der findes <news:dk.edb.hardware.skaerm>,
> som omhandler computerskærme. Prøv evt. i den, hvis du ikke

ok tak, så prøver jeg da også lige at krydsposte der så

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-05-05 08:28

dhek skrev:

> ok tak, så prøver jeg da også lige at krydsposte der så

Lad være med at krydsposte til off-topic grupper. Dit indlæg hører
hjemme i dk.edb.hardware.skaerm - så hold det venligst derovre

Fra : Hauge

Dato : 08-05-05 15:16

Hejsa
dhek wrote:
> Jeg står og skal til at investere i en ny faldskærm, spørgsmålet er
> blot hvilken -

Uhada, det turde jeg ikke spørge om her i gruppen

> Rent prismæssigt er jeg villig til at give ca. 5000 max for den og
> den skal være 19'' og sort.

Den må være til småbørn. Hehe

> Håber der er nogen der har nogle gode input/kommentarer.

En anden hobby?

Mvh Hauge

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 08-05-05 15:42

"dhek" <dhek@REMOVEtiscali.dk> writes:

> [...]
> være 19'' og sort.
>
> Har kigget på edbpriser på forskellige modeller og overvejer pt. ViewSonic

En glimrende skærm. Vi har en del af dem på arbejdet og der er lutter
glade miner (bortset fra os som ikke har fået en endnu...).

Kai

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 10-05-05 08:20

Viewsonic kommer med en ny flad her om ganske kort tid, VX 924, responstid
på 4 ms og 19 ". Venter selv med længsel.

http://www.viewsoniceurope.com/DK/Press/2005_03_4ms.htm

Bo